REKLAMA

10 tys. euro od Allegro dla najlepszego pomysłu

Grzegorz Marynowicz2011-06-09 11:21analityk Bankier.pl
publikacja
2011-06-09 11:21
Już po raz drugi przedsiębiorcy internetowi z Europy Środkowo-Wschodniej stoczą rywalizację w konkursie „Start with e-nnovation” na najlepszy pomysł na e-biznes organizowanym przez Grupę Allegro.  Na pomysłodawców najlepszego projektu czeka 10 tys. euro wsparcia.

E-przedsiębiorcy mogą zgłaszać swoje idee do 5 września 2011 roku poprzez stronę e-nnovation.pl.  Wraz z aplikacją uczestnik powinien przesłać krótki opis przedsięwzięcia zawierający:  elementy innowacyjne, model biznesowy i możliwości wdrożenia na rynku IT oraz ocenę potencjalnych korzyści społecznych i biznesowych. Prezentacje poszczególnych projektów oraz laureata poznamy podczas konferencji, która odbędzie się w dniach 21-22 października 2011. Inicjatywa Grupy Allegro nie jest jednak jedyną, która może zainteresować młodych przedsiębiorców.

Inwestorzy na łowach


Już 15 czerwca odbędzie się ósme spotkanie Pitch Rally, na którym przedstawiciele wiodących funduszy venture capital będą poszukiwać internetowych „perełek”. Po raz kolejny przedsiębiorcy internetowi będą mogli zaprezentować swoje start-upy inwestorom i przekonać ich do wsparcia przedsięwzięcia. Osoby zainteresowane wzięciem udziały w inicjatywie mogą zgłaszać się za pośrednictwem strony Pitchrally.com.

Raport specjalny Bankier.pl

Jak założyć sklep internetowy

Chcesz zarabiać w sieci? Planujesz założyć własny e-sklep, ale nie wiesz od czego zacząć? Ten raport jest dla Ciebie!


 
200 tys. euro na start-up


Miesiąc po spotkaniu Pitch Rally zakończy się nabór wniosków do Inkubatora Przedsiębiorczości Media 3.0. Osoby z pomysłem z sektora nowych technologii mogą pozyskać 200 tys. euro na realizację przedsięwzięcia. Żeby zgłosić swój projekt należy do 15 lipca wypełnić formularz rejestracyjny za pośrednictwem strony milionnastart.pl.
 
- Szukamy dobrych pomysłów kiełkujących w głowach osób z inicjatywą, którzy do tej pory nie prowadzili własnego biznesu, jak i również tych pochodzących od  „zawodowych startup-owców”, którzy mają doświadczenie i chcą rozwinąć kolejne innowacyjne biznesy. Zachęcamy także pracowników korporacji do założenia własnej firmy na bazie ich innowatorskich pomysłów, które nie mają szans na realizację w korporacji – mówi Krzysztof Wnęk, prezes Miasteczka Multimedialnego, spółki która koordynuje projekt Media 3.0.


W ostatnim czasie mamy prawdziwy wysyp inicjatyw, projektów, konkursów i warsztatów skierowanych do młodych e-przedsiębiorców. Do tego dochodzą inkubatory technologiczne i dotacje na e-biznes z działania 8.1 PO IG. Inwestorzy i eksperci coraz częściej mówią o braku ciekawych pomysłów wartych wsparcia. Nie brakuje przypadków, kiedy dany pomysł dochodzi do etapu podpisania umowy i pomysłodawca rezygnuje na rzecz podmiotu konkurencyjnego. „Perełki” trudno zatrzymać, bo na rynku są także fundusze zalążkowe, venture capital oraz anioły biznesu, którzy zacierają ręce na myśl o innowacyjnym produkcie. Pieniędzy jest więc więcej niż projektów godnych uwagi.


Grzegorz Marynowicz
Bankier.pl

Źródło:
Grzegorz Marynowicz
Grzegorz Marynowicz
analityk Bankier.pl

Pomysłodawca i redaktor prowadzący serwisu MamBiznes.pl - pierwszego w Polsce projektu skierowanego wyłącznie dla młodych przedsiębiorców. W 2009 portal został przejęty przez Grupę Bankier.pl. Autor kilkuset artykułów i poradników dotyczących przedsiębiorczości, działalności gospodarczej i e-biznesu. Pomysłodawca takich cykli jak: „Tak się robi e-biznes” czy „Startupy na dywaniku”.

Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (2)

dodaj komentarz
~merops
10 tys euro na rozwój firmy? Chyba skręcającej długopisy :)
~PawełC
Boże jaka kaszana, kpina z tymi 10 tysiącami.

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki