Znamy laureatów III edycji konkursu e-Commerce Polska awards

W dn. 18 listopada, w warszawskim kinie Praha, odbyła się Gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych “e-Commerce Polska awards 2015”. Wręczono 14 nagród głównych oraz 2 nagrody w głosowaniu konsumentów. Wszyscy nominowani otrzymali wyróżnienia. Organizatorem konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej.

Podczas uroczystości poznaliśmy laureatów i wyróżnionych w konkursie, w kategoriach z zakresu brandingu i sprzedaży. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. Sklepy zostały podzielone według wielkości - nagrody otrzymały małe, a także średnie i duże e-sklepy. W tym roku wpłynęło ponad 110 zgłoszeń.

W kategoriach z zakresu brandingu wyłoniono następujących laureatów:

Design roku

Laureat w grupie małych sklepów: NaturalChic.pl

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: BRW.com.pl

Innowacja roku

Laureat w grupie małych sklepów: Pasujemi.pl

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Ravelo.pl 

Pomysł promocyjny roku

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Answear.com

Mobilny design roku

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl

Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży

Laureat w grupie małych sklepów: 4Gift.pl

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Kazar.com

W kategoriach z zakresu sprzedaży wyłoniono następujących laureatów:

Przełamanie nieufności

Laureat w grupie małych sklepów: Gorseciarka.pl

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Sephora.pl

Strona roku            

Laureat w grupie małych sklepów: e-zabawkowo.pl

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Fly.pl

m-Commerce

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Zalando.pl

Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl

W kategorii Najlepsza obsługa klienta konsumenci wybrali:

Laureat w grupie małych sklepów: Balladine.com

Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: MniamMniam.pl

- Z myślą o podmiotach, wykorzystujących nowoczesne technologie i realizujących sprzedaż w wielu kanałach, przygotowaliśmy nowe kategorie konkursowe - mobile i sprzedaż wielokanałowa. Były to również kategorie, bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju handlu elektronicznego w Polsce. - mówi Patrycja Sass - Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej. - Elementem uroczystości, bardzo cenionym przez jej uczestników, jest networking biznesowy. Po zakończeniu Gali wszyscy wzięli udział w after party, które było doskonałą okazją do poznania przedstawicieli branży e-commerce w Polsce. - dodaje Sass - Staniszewska.

Na uczestników Gali czekał też inspirujący panel dyskusyjny, w którym wzięli udział przedstawiciele zarządu firm tworzących branżę e-commerce. Tematem  przewodnim panelu był rozwój e-commerce w Polsce - doświadczenia i oczekiwania.

Gratulujemy laureatom i wyróżnionym oraz zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu.

Sponsorami konkursu e-Commerce Polska awards 2015 byli Emarsys, Orba, Poczta Polska, Przelewy24, Visa Europe, Wydawajdobrze.com.

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.