Zdrojewski broni spotu za milion

Minister kultury zapewnia, że blisko milion złotych wydanych na nakręcenie spotu promującego Unię Europejską to niewygórowana cena. Według części mediów, rząd przepłacił, a według opozycji - to część kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego.

Milion złotych wydano na nakręcenie spotu a kolejne sześć na jego emisję w telewizji.

Bogdan Zdrojewski mówił w radiowej Trójce, że na 99,9 procent jest pewien, iż Państwowa Komisja Wyborcza nie podzieli zastrzeżeń opozycji. Dodał, że jeśli chodzi o wydatki na spot, wpływ na nie miało wykorzystanie w reklamówce utworu Beatlesów.

Według ministra, kilkaset tysięcy złotych to nie jest wysoki koszt, tym bardziej, że środków finansowych na tego typu działania jest zdecydowanie więcej. "Nie nadużywamy tego" - dodał gość Trójki.

Bogdan Zdrojewski ponadto zaznaczył, że prawa autorskie do utworów czwórki z Liverpoolu są z reguły bardzo wysokie, a w tym przypadku udało się je uzyskać za niższą cenę, co - jak podkreślił - "jest niezłym rezultatem".

Produkcja spotu zamknęła się w kwocie 922 tysięcy złotych, z czego około 319 tys. zł kosztowały prawa autorskie do utworu The Beatles. Według "Gazety Wyborczej", koszt produkcji spotu zadziwił branżę reklamową, a rozmówcy dziennika mówili o możliwości zrobienia podobnej reklamówki za znacznie niższą cenę.

IAR/Trójka/łp/dj
Źródło: IAR

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~GGG

oto POZORY OBYWATELSKIE=PO.

! Odpowiedz
0 0 ~i3

Oto platfusy łobywatelskie

! Odpowiedz
0 0 ~marian

Tak lekko o wydatkach na nikomu niepotrzebny spot mówi się tylko w przypadku publicznych pieniędzy. Teraz pytanie, czy to zwykła głupota, czy złodziejstwo?

! Odpowiedz
0 0 ~rt

Ten spot PO za 7 mln to kolejny przekręt władzy o lepkich rączkach. To kolejny sPOsób na wyprowadzenie publicznych pieniędzy z budżetu. Przecież tyle kasy nie kosztowały takie filmy jak "Sala samobójców" czy "Drogówka" a były to pełne kinowe profesjonalne wersje filmów na które do kina waliły tłumy, z pełną reklamą, dystrybucją itp. A teraz taki g. warty propagandowy filmik PO KOSZTOWAŁ WIĘCEJ? Przekręt jak nic.
A co do przekrętów to właśnie w tle toczy się sprawa największej afery korupcyjnej na przetargi informatyczne m.in. w administracji państwowej - to może być druga sprawa starachowicka. Wystarczy też wspomnieć aferę Grzecha-Rycha i Zbycha zamiecioną mistrzowsko pod dywan, madonnę za 5 mln na stadionie narodowym, teraz ten niezły spocik za 7 mln zł no i jeszcze należy wspomnieć o Juli Piterze pseudonim "makrela" bo jedyną aferę jaką wykryła przez 7 lat obecności w sferze publicznej była ta sławetna makrela za około 2,8 zł. Dziwne że nie widziała nieprawidłowości w wywalaniu kasy na te sukienki, cygara, wódę, szampany itp. Ale to nic, nie przejmujcie się, jak ktoś z was pomyli się przy rozliczaniu podatku w US to wtedy poczuje jakie praworządne jest to państwo. Prawo dla frajerów, a prawdziwi złodzieje u władzy.

Pokaż cały komentarz !

GPW: największe wzrosty i spadki

PRIMETECH 1,4320 26,5%
MILKILAND 0,4000 21,2%
REINHOLD 0,1500 15,4%
PLAZACNTR 1,8000 -11,8%
PROCAD 1,1600 -9,4%
UNIMA 2,4000 -9,1%
Akcje: 127 wzrosło, 154 spadło, 83 bez zmian.
Wolumen: 34 458 426 akcji, obrót: 699 389 592 zł
Aktualizacja: 2019-06-14 17:04:47