Zara wprowadza automatyczny punkt odbioru

2019-10-28 11:58
publikacja
2019-10-28 11:58

900 paczek jednocześnie - Zara w Galerii Bonarka w Krakowie udostępnia klientom zautomatyzowany punkt odbioru zamówień w największym sklepie hiszpańskiej marki w Polsce. 

Zara wprowadza w Polsce zautomatyzowany punkt odbioru zamówień / fot. Wojciech Boczoń / Bankier.pl

Klienci sklepu, którzy dokonują zamówień online, mogą odebrać zamówienie w zautomatyzowanym punkcie. To pierwszy sklep Zary w Polsce, w którym wprowadzone zostało to rozwiązanie. Urządzenie jednocześnie może przetworzyć zawartość 900 paczek. W celu odebrania zamówienia wystarczy podać numer PIN lub zeskanować kod QR. Cały proces odbywa się bez udziału pracowników sklepu. 

W maju ubiegłego roku zautomatyzowany punkt odbioru testowany był w londyńskiej centrum handlowym Westfield Stratford. Brytyjski system może jednocześnie przetwarzać 2,4 tys. paczek. 

Nowy sklep Zary w Bonarka City Centre zajmuje powierzchnię 3,6 tys. metrów kwadratowych na dwóch piętrach galerii. To największy w Polsce sklep hiszpańskiej odzieżówki. Zara należy do grupy Inditex, która wprowadza nową strategię. Polega na usprawnianiu procesu zakupów, tak aby był bardziej wygodny i wydajny dla klientów. 

Oprócz Zary inne sklepy odzieżowe testują nowe rozwiązania. W H&M można kupić używane ubrania a Grupa LPP wdrożyła elektroniczne metki.

DF

Źródło:
Tematy

Firmy mogą zapłacić nawet 1 mln PLN kary

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Zakupy w sieci

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki