Od 6 grudnia klienci sklepów Żabka zrobią zakupy online w aplikacji mobilnej. Produkty będą gotowe do odbioru po 15 minutach od momentu złożenia zamówienia w wybranej placówce bez konieczności czekania w kolejce. Sieć rozszerza testy usługi „Zamów i Odbierz” na całą Polskę.


Żabka udostępnia usługę „Zamów i Odbierz” we wszystkich sklepach w Polsce. Od 6 grudnia klienci skorzystają z możliwości skompletowania zakupów online w aplikacji mobilnej Żappka. Wybrane produkty zostaną przygotowane w 15 minut od momentu złożenia zamówienia. Czas na odbiór zakupów to 2 godziny. Za produkty klienci zapłacą bezgotówkowo w sklepie bez konieczności czekania w kolejce.
Usługa „Zamów i Odbierz” jest bezpłatna, oznacza to, że klient nie ponosi dodatkowej opłaty za zakupy. Natomiast w aplikacji automatycznie doliczane jest 0,99 zł za torbę papierową. "Jeżeli będzie potrzebna większa liczba toreb kasjer doliczy je przy odbiorze" - czytamy komunikat podczas zamawiania.


– W kwietniu uruchomiliśmy testowo usługę „Zamów i Odbierz”, umożliwiającą klientom zakupy za pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już blisko 4 mln użytkowników. Obecnie, kiedy mamy do czynienia z koniecznością zachowania dystansu społecznego oraz zwiększonymi oczekiwaniami dotyczącymi bezpieczeństwa zakupów (...) Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć testy na wszystkie blisko 6800 placówek sieci Żabka w Polsce – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju w Żabka Polska.
DF