Żabka stratuje z własnymi daniami gotowymi po nazwą Le'Frog. Klienci sklepu na półkach znajdą m.in. sałatki, dania lunchowe oraz desery.


Sieć sklepów Żabka wprowadziła do swojej oferty świeże dania gotowe. Na początek kupić będą mogli je mieszkańcy stolicy. Z czasem firma przewiduje rozszerzenie sprzedaży produktów na kolejne markety.
- Z marką Le’Frog zwracamy się na początek do mieszkańców Warszawy, którzy żyjąc i pracując w pośpiechu, chcą zjeść świeży i wysokiej jakości posiłek jak z restauracji. Produkty marki Le’Frog są przygotowywane tego samego dnia, w którym są dostarczane do sklepów (...) Od teraz mogą oni (mieszkańcy Warszawy przyp. red.) wybierać produkty przygotowane ze świeżych i różnorodnych składników w 22 warszawskich sklepach, a niebawem w kolejnych – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.
Klienci Żabki przykładowo za sałatkę z łososiem wędzonym i jajkiem (200 g.) zapłacą 13,99 zł. Z kolei mus z kaszy jaglanej (190g.) kosztuje 8,99 zł. Termin ważności każdego dania wynosi 48 godzin od momentu ich przygotowania. Każdego dnia w lipcu po godzinie 19:00 dania z serii Le'Frog można kupić o 30 proc. taniej.
DF






















































