Dwie nowe usługi w Żabce. Sieć testuje dostawę do domu oraz odbiór zamówienia w sklepie.


Pandemia koronawirusa wymaga wdrożenia nowych rozwiązań w sklepach, w szczególności po wejściu w życie nowych przepisów zezwalających na przebywanie w sklepie maksymalnie 3 osób na jedną kasę fiskalna. Markety próbują rozwiązać problemy i wdrażają nowe rozwiązania. Żabka testuje dwie nowe opcje robienia zakupów:
- „Zamów i odbierz”,
- „Żabka do domu”.
Z usługi „Zamów i odbierz” można skorzystać do 10 kwietnia (piątek). Poprzez aplikację żappka klienci mogą zamówić wybrane produkty i odebrać je w sklepie stacjonarnym. Opcja dostępna jest tylko w wybranych trzech sklepach w Warszawie. Łącznie będzie 20 punktów w stolicy, które do 10 kwietnia przetestują usługę.
„Żabka do domu” pozwoli zamówić produkty prosto do domu. Z funkcji mogą korzystać mieszkańcy dzielnic Jeżyce i Łazarz w Poznaniu. Docelowo usługa będzie wdrożona w ramach pilotażu w 30 placówkach w Polsce.
DF