REKLAMA

Nowe zasady promocji w TVN. Ceny reklam mocno w górę

2024-12-09 09:43
publikacja
2024-12-09 09:43

TVN Media planuje wprowadzić do swojej oferty na 2025 r. kilka nowości, m.in. produkty TVN Max Video i TVN Max CTV Video. Planowana jest również podwyżka cen reklam nawet o 20 proc. - poinformował portal Wirtualnemedia.pl. 

Nowe zasady promocji w TVN. Ceny reklam mocno w górę
Nowe zasady promocji w TVN. Ceny reklam mocno w górę
fot. OleksSH / / Shutterstock

W przyszłym roku biuro reklamy TVN Media zapowiada połączenie tradycyjnej reklamy linearnej z rosnącymi możliwościami video cyfrowego. Plany te opierają się m.in. rozbudowie TVN Max+ do nowego produktu TVN Max Video, który pojawi się w ofercie firmy w marcu przyszłego roku. Obejmie zarówno emisję w telewizji tradycyjnej, jak i programy dostępne cyfrowo - na żywo oraz na żądanie, łącznie z platformą streamingową Max.

Reklamodawcy zapłacą więcej

Podwyżki reklam w TVN Media wyniosą nawet 20 proc. Pakiet TVN MAX Video podrożeje o 9-10 proc., a ceny pakietów Premium TV wzrosną o 6-20 proc. Z kolei zakup cennikowy poddany zostanie jednocyfrowej inflacji.

Reklama

Według szefa sprzedaży TVN Media, w ciągu kilku lat aż 80 proc. telewizorów będzie podłączonych do Internetu, co otwiera ogromne możliwości wykorzystania technologii DAI.

– Obecnie co dziesiąty ekran wspiera tę technologię, w 2027 roku będzie to już ponad połowa urządzeń – twierdzi Marcin Idzik, cytowany przez Wirtualnemedia.pl. – Digitalizacja zasobów reklamowych staje się faktem, a skuteczne jej wykorzystanie to klucz do sukcesu w nowym modelu rynku mediowego - zaznacza Marcin Idzik.

Widoczna presja cenowa

Jak twierdzi Marcin Idzik, do czynników wpływających na wzrost rynku reklamy należą m.in. ożywienie gospodarcze, wyższe dochody konsumentów, odblokowanie funduszy unijnych, wzrost inwestycji oraz relatywnie niski poziom zadłużenia firm.

– Według prognoz rynek reklamy będzie rozwijał się znacząco szybciej niż cała gospodarka, co otwiera nowe możliwości dla reklamodawców, ale wymaga także dostosowania polityki handlowej do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. – uważa Marcin Idzik. – Natomiast ograniczona podaż zasobów reklamowych, szacowana na średnio jednocyfrowy spadek, wywołuje presję cenową, co przełoży się na wzrost cen reklam w ramach polityki handlowej TVN Media w 2025 roku.

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (26)

dodaj komentarz
inwestor.pl
W TVN tylko w reklamach jest 10% prawdy i 20 % faktów.
bha
A Kto się w reklamach w większości% od lat i dekad pokazo-reklamuje Wielki Korpo Siecio Koncerno Monopol! stać go by płacić więcej. Niestety dla mnie to te wydawane w skali całego Globu setki Miliardów a może i Biliony Mamony i to tylko w skali roku!! to takie wydane pieniądze dość niepotrzebne te na reklamy. Bo kto tych wielkich A Kto się w reklamach w większości% od lat i dekad pokazo-reklamuje Wielki Korpo Siecio Koncerno Monopol! stać go by płacić więcej. Niestety dla mnie to te wydawane w skali całego Globu setki Miliardów a może i Biliony Mamony i to tylko w skali roku!! to takie wydane pieniądze dość niepotrzebne te na reklamy. Bo kto tych wielkich marek nie zna już od lat kto nie wie gdzie ich szukać znależć i u nich ewentualne zrobić zakupy. Te KROCIE wydawane na reklamy od dekad dużo lepiej i korzystniej i to dla wszystkich byłoby gdyby choć części z tej ogromnej og{lne ich Sumy wydawano co roku na większe podwyżki pensji dla milionów Globo pracowników.
(usunięty)
(wiadomość usunięta przez moderatora)
kaczyslaw_
Jak orbanowcy kupią TVN i Obajtek zostanie prezesem to będziecie piali z zachwytu, że to najlepsza stacja na świecie i nie będzie już przeszkadzał zagraniczny kapitał. xD
jas2 odpowiada kaczyslaw_
Kapitał jest ważny, ale jeszcze ważniejsza jest prawda i rodzaj propagowanych idei.
po_co
TVN to taka sama propagandowa tuba jak TVP z tą różnicą, że gdy u władzy był PiS, TVP walczyło TVN i na odwrót. Dziś zarówno w TVP jak i TVN w zasadzie powielane są te same informacje.

Jeszcze gdyby informacje prezentowane w tych mediach były stronnicze ale zgodne z prawdą to można by na to przymknąć oko, niemniej zarówno
TVN to taka sama propagandowa tuba jak TVP z tą różnicą, że gdy u władzy był PiS, TVP walczyło TVN i na odwrót. Dziś zarówno w TVP jak i TVN w zasadzie powielane są te same informacje.

Jeszcze gdyby informacje prezentowane w tych mediach były stronnicze ale zgodne z prawdą to można by na to przymknąć oko, niemniej zarówno w TVP jak i w TVP od lat prezentowane są w dużej mierze fałszywe informacje.

Niemniej jak ktoś chce budować swój światopogląd na kłamstwie to jego sprawa, może się w przyszłości bardzo zdziwić ale na własne życzenie.
swep
Wiecie za co lubię norweską państwową telewizję oraz radio NRK ? Bo nie ma w niej reklam. Każdy obywatel płaci abonament ( w podatku ) i nie uświadczysz ani jednej reklamy w państwowym radiu i telewizji . Czy nie jest to uczciwe ? Dodatkowo nie ma chorego systemu że każda firma , posiadacz samochodu - musi płacić dodatkowo: bo skoro Wiecie za co lubię norweską państwową telewizję oraz radio NRK ? Bo nie ma w niej reklam. Każdy obywatel płaci abonament ( w podatku ) i nie uświadczysz ani jednej reklamy w państwowym radiu i telewizji . Czy nie jest to uczciwe ? Dodatkowo nie ma chorego systemu że każda firma , posiadacz samochodu - musi płacić dodatkowo: bo skoro każdy ich klient już opłacił abonament to ma prawo do bezpłatnego radia gdziekolwiek- czy to w zakładzie fryzjerskim czy w swoim aucie firmowym .
dreustachy
3 mld już przekazane na chorych onkologicznie?
energizerjohn51
W USA wszystkie stacje będące odpowiednikami TVN czyli CNN, ABC, CNBC potraciły 80% zasięgów w ciągu ostatniej dekady.
deryy
Przeszli do republiki, bo tam głoszą prawdę, miłość i pojednanie.

Powiązane: Telewizja

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki