REKLAMA

Wizytę w urzędzie skarbowym będzie można zarezerwować przez internet

2020-07-16 06:20
publikacja
2020-07-16 06:20
fot. Marek Wisniewski / Puls Biznesu / FORUM

Krajowa Administracja Skarbowa uruchamia program „Klient w centrum uwagi KAS” - poinformowała PAP szefowa KAS Magdalena Rzeczkowska. Przewidziano m.in. rozbudowę usług elektronicznych, np. wizytę w urzędzie skarbowym będzie można umówić przez system e-rezerwacje.

"Celem programu +Klient w centrum uwagi KAS+ jest budowanie lepszego doświadczenia podatnika w oparciu o digitalizację i automatyzację procesów, zaawansowaną analitykę, procesowe podejście do usług, jednolite orzecznictwo oraz rozwój pracowników i funkcjonariuszy KAS" - wyjaśniła szefowa KAS.

Zaznaczyła, że administracja wychodzi naprzeciw wyzwaniom, jakie przynoszą obecne czasy. "Dlatego ważne jest dla nas lepsze zrozumienie potrzeb i problemów klientów. Program opiera się na czterech filarach: zadowoleni klienci, zintegrowane usługi IT, rozwój kompetencji pracowników i funkcjonariuszy, efektywność operacyjna" - poinformowała.

W ramach tych czterech obszarów KAS chce zrealizować działania, które w krótkiej perspektywie mają przynieść wymierne korzyści zarówno podatnikom jak i pracownikom KAS.

"Obszarem, od którego rozpoczynamy jest rozbudowa usług elektronicznych, które będą nowoczesne i przyjazne, a zarazem ułatwią pracę i kontakt z klientem. Pomogą na przykład umówić wizytę w US dzięki systemowi e-rezerwacje, który obecnie testowany jest w urzędach skarbowych województwa podlaskiego i województwa wielkopolskiego" - tłumaczy szefowa KAS.

Dodała, że projekty realizowane w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS” będą prowadzone przez zespoły złożone z ekspertów zarówno z urzędów skarbowych, izb administracji skarbowych, jak i z centrali. Rzeczkowska zapewniła, że będą oni kierować się potrzebami klientów i wewnętrznymi potrzebami KAS.

"Zaproponujemy pracownikom i funkcjonariuszom także nowe podejście do zarządzania kadrami" - zapowiedziała.

Ponadto, wprowadzone zostaną szkolenia z „prostego języka”, aby podwyższyć standardy obsługi w każdym z punktów kontaktu z klientem. (PAP)

Autor: Marcin Musiał

mmu/ drag/

Źródło:PAP
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (2)

dodaj komentarz
zaklinaczslow
Tak naprawdę umawianie wizyt i załatwianie większości spraw w urzędach, powinno się odbywać przez internet. Nie widzę powodu, abym musiał siedzieć w kolejce z numerkiem, skoro każdy urząd ma swój system komputerowy za miliony złotych. Era stania w kolejkach przed urzędem powinna się już dawno Tak naprawdę umawianie wizyt i załatwianie większości spraw w urzędach, powinno się odbywać przez internet. Nie widzę powodu, abym musiał siedzieć w kolejce z numerkiem, skoro każdy urząd ma swój system komputerowy za miliony złotych. Era stania w kolejkach przed urzędem powinna się już dawno zakończyć.
mwl
te systemy za miliony PLNów które opłaciło społeczeństwo to albo są w teorii, albo trzeba nauczyć się je obsługiwać. z drugiej strony osoby starsze nie wiem czy ogarną te rzeczy

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki