

Gra wideo "Wiedźmin 3: Dziki Gon" z rozmachem wkroczyła na amerykański rynek. Polska produkcja króluje w sklepach i na stoiskach z grami, pisma i portale dla graczy są pełne - z reguły bardzo dobrych recenzji.

"To najgorętsza gra sezonu" - tak grę "Wiedźmin", której angielski tytuł brzmi "The Witcher" określił kierownik sklepu popularnej sieci Game Stop w Arlington pod Waszyngtonem. "Ta gra ma świetna grafikę, bardzo ciekawa fabułę. Wiele osób widziało w internecie zwiastuny. Jeszcze przed premierą mieliśmy 80 rezerwacji" - mówił. W Game Stop i innych amerykańskich sklepach "Wiedźmin" jest najlepiej eksponowaną grą wideo.
Na amerykańskim rynku "Wiedźmin 3", którego recenzje pojawiły się nie tylko w pismach branżowych ale nawet takich magazynach jak prestiżowy Time, kosztuje 60 dolarów. Według ekspertów - jak na jakość i zawartość gry cena nie jest wygórowana.
Kiciński z CD Projekt: Przed premierą sprzedaliśmy już 1,5 mln egzemplarzy "Wiedźmina 3"
IAR, Marek Wałkuski / Waszyngton / gaj




























































