Nest Bank informuje o zmianach, które zaczną obowiązywać od 6 kwietnia 2022 roku. Tego dnia pojawi się nowa identyfikacja wizualna – bank będzie miał nowe logo, nowy wygląd strony internetowej oraz bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Zmieni się także ikonka aplikacji mobilnej.
O planowanych zmianach bank informował już pod koniec ubiegłego roku. Teraz wejdą one w życie. Na początek obejmą one kanały elektroniczne: stronę internetową, aplikację mobilną i bankowość internetową. Zmieni się również wygląd kart płatniczych, ale najwcześniej w II kwartale 2022 roku. Bank nie chce bowiem na razie wymieniać kart, które nie straciły ważności. W drugiej połowie 2022 roku Nest planuje także zmienić wygląd placówek.
Bank przypomina, że klienci nie muszą pobierać ani instalować od nowa aplikacji mobilnej. Wystarczy dokonać aktualizacji obecnej wersji. Jeśli w telefonie są ustawione automatyczne aktualizacje aplikacji, nie trzeba będzie w ogóle nic robić – zaktualizuje się ona sama.
Bank przypomina klientom, by zachowali czujność. Czasami podczas tego typu zmian sytuację próbują wykorzystać oszuści, zachęcając do ściągnięcia dodatkowych aplikacji. Bank napisał, że klienci nie muszą nic instalować i będą mogli korzystać ze swojej bankowości jak dotychczas. Umowy nadal będą ważne, a pracownicy nie będą prosić o podpisanie nowych dokumentów czy aneksów.
W 2019 roku Nest Bank zaktualizował swoją strategię biznesową i skoncentrował się na segmencie mikro i małych firm, utrzymując jednocześnie ofertę dla klientów indywidualnych. Nest Bank zamierza kontynuować dotychczasową strategię biznesową, co znalazło odzwierciedlenie w nowym pozycjonowaniu marki.
– Wyrazem nowego pozycjonowania jest mocne hasło marki „Siła Przedsiębiorców”, a także nowoczesna i dynamiczna identyfikacja wizualna. Postawiliśmy na wyraziste i zdecydowane kolory, które podkreślają energię i gotowość do działania. Całość tworzy identyfikację unikalną na tle zarówno rynku bankowego, jak i innych firm z sektora finansowego, tzw. „fintechów” – mówi Bartosz Dziendziel, Dyrektor Departamentu Marketingu Nest Banku.
Za przygotowanie materiałów odpowiada warszawskie biuro międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge


























































