REKLAMA

Walentynki w martwym dla branży okresie to prawdziwy dar

2020-02-14 06:47
publikacja
2020-02-14 06:47

 Większość Polaków do nowego święta już się przekonała i deklaruje wydanie z tej okazji na prezenty ok. 120 zł. Królują kwiaty i słodycze - podaje piątkowa "Rzeczpospolita".

fot. Anatol Chomicz / / FORUM

W artykule napisano, że "choć ten importowany z zachodu zwyczaj jest okazją na wskroś wykreowaną marketingowo, to coraz więcej Polaków daje się jej porwać i kupuje z tej okazji prezenty".

"Z badania Mobile Institute i Allegro wynika, iż walentynki obchodzi 60 proc. internautów, a wśród osób w związku 79 proc. Dla handlu to doskonała informacja, ponieważ luty był dotąd martwym dla sektora okresem. Średnio budżet walentynkowy to 120 zł – dla 20 proc. badanych będzie to 50–100 zł, 13 proc. – 100–150 zł, a dla 18 proc. 150–200 zł. Taka grupa wyda jeszcze więcej" - zwraca uwagę "Rz".

"Kończą się wyprzedaże, a generalnie za wcześnie na mocne promowanie oferty wiosennej. Dlatego walentynki doskonale tę lukę wypełniają" – mówi szef jednej z sieci. "Rzeczpospolita" dodaje, że "w tym okresie sklepy zapełniają się zatem maskotkami, ale głównie słodyczami i kwiatami".

"Jak co roku przygotowaliśmy ofertę walentynkową w promocyjnych cenach: popularne maskotki, kubki, akcesoria kuchenne, ramki, termofory oraz koronkową bieliznę" – mówi w rozmowie z gazetą Agata Nowakowska, rzecznik Rossmanna. "Zainteresowaniem cieszą się też gadżety, które pomogą poczuć romantyczną atmosferę – np. świeczki, ale też książki czy filmy na DVD" – dodaje.

Ekonomia miłości. Wykresy, które warto zobaczyć

Żniwa w lutym? Jak najbardziej. Klientów kosi się szczególnie 14 lutego. Z roku na rok walentynkowy przekaz marketingowy jest coraz silniejszy. A skoro wszyscy mówią o tym święcie, jak można go nie obchodzić, jak dokądś nie wyjść lub czegoś nie kupić?

ksi/ je/

Źródło:PAP
Tematy
Zyskaj nawet 250 zł z Kontem 360°

Zyskaj nawet 250 zł z Kontem 360°

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki