REKLAMA
TYLKO U NAS

W weekend przerwa w dostępie do Getin Banku

2014-11-14 08:29
publikacja
2014-11-14 08:29

Po weekendowych pracach serwisowych banków z grupy Getin Noble czytelnicy nadal zgłaszają problemy z logowaniem się do swoich kont. Niedogodności mogły spotkać klienta każdego z banków grupy. Rzecznik Open Online mówi w rozmowie z Bankier.pl, że problemy zostały rozwiązane i tłumaczy, co może być powodem niepowodzeń dostania się na swoje konto przez internet.

Wszelkie utrudnienia dla klientów wynikały z procesu łączenia systemów bankowych marek Getin Noble Banku. Biuro prasowe Open Finance skomentowało zaistniałą sytuację i wyjaśniło, że awarii systemów na tę chwilę nie ma. Utrudnienia wystąpiły jedynie we wtorek 11 listopada, tuż po zakończeniu prac serwisowych. Problem jednak rozwiązano i klienci według zapewnień banku, nie powinni mieć już problemów z logowaniem.

fot. HH / / Bankier.pl

Nie możesz się zalogować? Sprawdź login i hasło

Posiadacze konta w Noble Banku, Getin Banku, Getin Online i Open Online, którzy nadal nie mogą dostać się do swoich kont internetowych powinni sprawdzić, czy wpisują poprawne dane logowania. –  Osoby, które mogą zgłaszać problemy z logowaniem prawdopodobnie korzystają z błędnych loginów. Na stronie do logowania jest informacja o zmianie części loginów, przekazywaliśmy również tę wiadomość pocztą elektroniczną odpowiednio wcześniej przed planowaną migracją – przypomina Jerzy Węglarz z Open Finance.

Poprawne dane logowania po migracji systemów bankowych Getin Noble Banku

Banki, z których klient korzysta

Poprawne dane logowania

Noble Bank i przynajmniej jednej z: Getin Bank, Getin Online Open Online

Noble Bank

Getin Bank i przynajmniej jednej z: Getin Online, Open Online

Getin Bank

Getin Online i Open Online

Getin Online

Open Online

Open Online

Źródło: getinbank.pl

W ramach połączenia serwisów internetowych, klienci Open Online zyskali dostęp do obsługi bankowej w placówkach stacjonarnych Getin Banku. W przypadku ciągłych problemów z zalogowaniem się na stronie banku, mają dostęp do swoich pieniędzy poprzez oddziały. Bez utrudnień mogą także korzystać z kart płatniczych.

Spiesz się, bo w ten weekend kolejny etap prac serwisowych

W ten weekend systemy bankowości internetowej, telefonicznej i mobilnej znowu będą niedostępne dla klientów, o czym informowaliśmy tutaj. W dniach 15 i 16 listopada będą prowadzone prace serwisowe związane z drugim etapem łączenia systemów różnych marek bankowych Getin Noble Banku. Każdy, kto jeszcze nie zdążył się zalogować powinien się spieszyć, bo dziś ma ostatnią szansę na nadrobienie zaległości z tego tygodnia. Jeśli prace odbędą się bez problemów, klienci odzyskają dostępy do kont dopiero w poniedziałek.

[Aktualizacja 13:12] Otrzymaliśmy wiadomość z Getin Banku z informacją, że prace serwisowe zostają przesunięte na bliżej nieokreślony termin w przyszłości. Oznacza to, że klienci nie będę musieli borykać się z dodatkowymi utrudnieniami w działaniu serwisów internetowych. Bank chce jeszcze przetestować dotychczasowe zmiany w systemie bankowości transakcyjnej.

Mateusz Gawin

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (37)

dodaj komentarz
~dolszmit
mam pytanie znacie tego goscia z poczty
~Jeszcze_klient
Ja nie widzę swojej założonej lokaty od 2 tygodni. Dzwoniłem do nich 2 razy, wydałem pieniądze na połączenia telefoniczne około 6-7 zł bo nikt nie raczył sie zgłosić. Powiedziano mi że sprawa zostanie przekierowana dalej - i nic cisza do tej pory. Zostawiłem im również 3 wiadomości na stronie banku, jeden koleś udał głupka odpisując Ja nie widzę swojej założonej lokaty od 2 tygodni. Dzwoniłem do nich 2 razy, wydałem pieniądze na połączenia telefoniczne około 6-7 zł bo nikt nie raczył sie zgłosić. Powiedziano mi że sprawa zostanie przekierowana dalej - i nic cisza do tej pory. Zostawiłem im również 3 wiadomości na stronie banku, jeden koleś udał głupka odpisując - i z nowu cisza.W przyszłym tygodniu jak się wkurze na maxa to przejdę się do placówki i zarządam wypłaty wszystkich moich środków.Lokata w innych bankach już dawno by mi się opłaciła niż w tym czymś co można nazwać bankiem.
~votecki
Po pięciu dniach saldo, które widzę online znów wskazuje właściwe wartości, okazało się że system dwa razy zaksięgował przelew, który był na tyle wysoki iż saldo wskazywało ujemną wartość. Dopiero kolejna wizyta w oddziale i nakierowanie opiekuna klienta na ewentualną przyczynę poskutkowało "wyprostowaniem salda". Mimo Po pięciu dniach saldo, które widzę online znów wskazuje właściwe wartości, okazało się że system dwa razy zaksięgował przelew, który był na tyle wysoki iż saldo wskazywało ujemną wartość. Dopiero kolejna wizyta w oddziale i nakierowanie opiekuna klienta na ewentualną przyczynę poskutkowało "wyprostowaniem salda". Mimo wszystko aplikacja mobilna(appstore) u mnie nie współpracuje i wskazuje saldo 0zł
~sesemes
Niestety nadal występują problemy z logowaniem. Nie docierają sms'y finalizujące potwierdzenie akceptacji nowych regulaminów itp. Problem zgłaszany na infolinii - cały czas nie potrafią rozwiązać problemu.
~Marcin
Dziś w oddziale Open Finanse gdzie zakładałem konto odesłano mnie do oddziału Getin Banku. Nie polecam tego banko nawet jeśli by dawali 6% odsetek na lokacie.
~Qba
Masakra jakaś. Problemy mogą być wszędzie, ale podejście Getinu jest poniżej krytyki. Przy zmianie systemu wprowadzili mój stary nr telefonu bez mojej wiedzy i zgody. Co z tego, że mogę się zalogować, jak bez akceptacji kodem SMS nowych regulaminów nic nie mogę zrobić. Po 2 rozmowach na infolinii doszedłem, że chodzi o stary nr telefonu.Masakra jakaś. Problemy mogą być wszędzie, ale podejście Getinu jest poniżej krytyki. Przy zmianie systemu wprowadzili mój stary nr telefonu bez mojej wiedzy i zgody. Co z tego, że mogę się zalogować, jak bez akceptacji kodem SMS nowych regulaminów nic nie mogę zrobić. Po 2 rozmowach na infolinii doszedłem, że chodzi o stary nr telefonu. 2 kolejne to próba jego zmiany. Konsultant nic nie może, nie ma dostępu, zgłosi sprawę ble ble ble. Na rachunku już blisko 2h nabite by naprawić ich błąd!Po 4 latach ja już im podziękuję i nigdy więcej.
~Marcin
Zero szacunku do klientów. Tak miałem od zawsze. Niedawno na koncie zginęło mi 6 tys zł. Miesiąc dodzwaniałem się żeby je odzyskać, w końcu zacząłem okupywać oddział i się pieniądze odnalazły.Okazało się że moi koledzy w tym samym czasie mieli te same problemy.Teraz od 6 dni nie mogę się zalogować. Na infolinii spędziłem około 3 Zero szacunku do klientów. Tak miałem od zawsze. Niedawno na koncie zginęło mi 6 tys zł. Miesiąc dodzwaniałem się żeby je odzyskać, w końcu zacząłem okupywać oddział i się pieniądze odnalazły.Okazało się że moi koledzy w tym samym czasie mieli te same problemy.Teraz od 6 dni nie mogę się zalogować. Na infolinii spędziłem około 3 godzin. Konsultanci kłamią, że mieli zły numer telefonu mieli zapisany. Do konsultantów żeby się dodzwonić trzeba czekać średnio 10 min i mówią że nic nie mogą, żeby iść do oddziału.Reklamacja rozpatrywana do 30 dni;)
~Tomasz
Ta grupa banków totalnie lekceważy klienta. Ten cały cyrk ze zmianą logowania trwa już ponad tydzień. Ja próbowałem zalogować się na swoje konto w OPEN finance i wykazywało, że konto zablokowane, lub błąd #404. Na stronie wskazano jedyny nr telefonu, pod który należało wg banku dzwonić. Oczywiście łączyłem się kilkanaście razy w Ta grupa banków totalnie lekceważy klienta. Ten cały cyrk ze zmianą logowania trwa już ponad tydzień. Ja próbowałem zalogować się na swoje konto w OPEN finance i wykazywało, że konto zablokowane, lub błąd #404. Na stronie wskazano jedyny nr telefonu, pod który należało wg banku dzwonić. Oczywiście łączyłem się kilkanaście razy w ciągu dnia, z czego 3 razy udało mi się połączyć po oczekiwaniu ok. pół godziny. Za wszystkie rozmowy te połączone z operatorem i te z automatem przychodziły rachunki w konkretnych kwotach (których nawet bank na najlepszej lokacie nie zwróci). Po odebraniu przez operatorów 2 rozmowy rozłączyli, rzekomo łącząc z kimś, a jedną wstępnie mnie upewniono, że zablokowanie rachunku nie jest z mojego powodu, lecz wszystkim nadane są nowe numery. Taka operacja jest robiona bez przygotowania, bez powiadomienia klientów o tym co ich może czekać, i bez przeproszenia za wszystkie kłopoty. Nie jest to mój pierwszy zawód bankiem Open Finance, ale tam zawsze mieli klienta za nic. PRZESTRZEGAM INNYCH PRZED ZAKŁADANIEM TU KONTA.
~Grzes
Nie przychodzą smsy z kodami !!!
~kazz
Pozdrawiam, Zarząd Banku!!

Powiązane: Przerwa techniczna

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki