REKLAMA
TYLKO U NAS

Tydzień "5x więcej punktów" - urodzinowa promocja PAYBACK

2010-09-09 10:40
publikacja
2010-09-09 10:40

15 września rusza największa w historii PAYBACK promocja - „5 razy więcej punktów”. Z okazji pierwszych urodzin Programu na polskim rynku uczestnicy będą mogli zbierać rekordową liczbę punktów u 13 u partnerów jednocześnie i szybciej wymienić je na wymarzone nagrody w PAYBACK. 


Aby otrzymać 5 razy więcej punktów, wystarczy posiadać kartę PAYBACK i zrobić zakupy lub skorzystać z usług u takich partnerów Programu jak: Allegro, BP, Orange, Telekomunikacja Polska, Real oraz APTEKA1, Bank Zachodni WBK, Etap Hotel, Home.pl, JYSK, Kolporter, MANGO MEDIA i Mix Electronics. Ta wyjątkowa promocja potrwa przez tydzień od 15 do 21 września.

 

Punkty promocyjne to doskonała okazja dla uczestników Programu, aby znacznie zwiększyć stan swojego konta. Dzięki promocji „5x więcej punktów” mogą oni dużo szybciej zebrać punkty i wymienić je na nagrody, mile Miles & More lub przekazać je na cele charytatywne. W Niemczech prawie połowa z całej puli punktów zbierana jest przez uczestników właśnie podczas tego typu akcji specjalnych. Promocje, w których można zdobyć dodatkowe punkty są tym, co wyróżnia Program PAYBACK i stanowi jeszcze jedno źródło korzyści dla jego uczestników.

 

Każdy, kto nie ma jeszcze karty PAYBACK, może w każdej chwili dołączyć do Programu i wziąć udział w promocji. Kartę można otrzymać u następujących partnerów Programu: Allegro, BP, Orange, Telekomunikacja Polska, Real oraz APTEKA1, JYSK, MANGO MEDIA i Mix Electronics.

 

Promocję „5x więcej punktów” będzie wspierała intensywna, ogólnopolska kampania telewizyjna. Spoty reklamowe będą się ukazywać w najważniejszych kanałach telewizyjnych (m.in. TVN, TVP, Polsat). Za kreację spotu odpowiada Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest.

 

Uczestnicy PAYBACK otrzymają multipartnerski newsletter zachęcający do udziału w akcji promocyjnej, a w punktach sprzedaży partnerów biorących udział w promocji znajdą materiały POS. Tydzień „5x więcej punktów” będzie też promowany na stronie www.payback.pl i stronach partnerów promocji.



/ PayBACK
Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Bezpłatne konto firmowe to dopiero początek. Sprawdź, które banki płacą najwięcej za oszczędności

Komentarze (3)

dodaj komentarz
betty80.80
nie przesadzajmy jestesmy prowincją, ile mamy na rynku działań konsumenckiech o charakterze lojalnościowym - dajcie się ludziom wykazac i publicznie wyutłumaczyć w konwencji "ą" i "ę", że ciułają punkty i to dla nich ważne, bo....zestaw Rosenthala:)
~xxx
Czy wpisy sponsorowane staną sie nasza codziennościa i przestaniemy się wstydzić tej formy zarabiania? ;) :P
~eleo-nora
Z zaciekawieniem obserwuje ten program bo jest jedynym tak prężnie działającym multipartnerskim programem lojalnościowym w Polsce. Sadząc po ponad 6 milionach wydanych kart w udany sposób przenosi niemieckie wzorce, acz myśle ze nam Polakom jeszcze bardzo daleko do tamtejszego zamiłowania do oszczędności. Raczej wolimy wydawać niz Z zaciekawieniem obserwuje ten program bo jest jedynym tak prężnie działającym multipartnerskim programem lojalnościowym w Polsce. Sadząc po ponad 6 milionach wydanych kart w udany sposób przenosi niemieckie wzorce, acz myśle ze nam Polakom jeszcze bardzo daleko do tamtejszego zamiłowania do oszczędności. Raczej wolimy wydawać niz zbierać... Myślę, ze nie tylko promocje, w których można zdobyć dodatkowe punkty, są tym, co wyróżnia Payback spośród innych programów ale przede wszystkim multipartnerskosc i ciągle poszerzanie listy firm uczestniczących. Rozpiętość branz jest tak duza ze za kolejny rok nie sposób będzie znalezc kogos kto nie wydawałby pieniędzy na codzien u co najmniej kilku członków programu

Jestem ciekawa czy będzie sie dalej tak dynamicznie rozwijał i osiągnie status podobny do niemieckiego wzorca. Czy taka forma "oszczędzania" bedzie popularna wsród konsumentów?

Powiązane: Zakupy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki