W tym sezonie w łazienkach dominować ma trend sho-chiku-bai.
Dawno przeminęły już czasy, w których łazienkę i toaletę traktowano jak pomieszczenia podrzędnej kategorii. Obecnie dobrze wyposażona łazienka aspiruje do miana prywatnego centrum SPA, zaś toaleta - jak udowadniają nam Japończycy - także może stanowić miniaturowe dzieło sztuki.
Inspirowane nurtem sho-chiku-bai (sosna - bambus - śliwka) toalety są ręcznie malowane przez japońskich artystów, dzięki czemu nie ma w świecie dwóch identycznych produktów. Motywy roślinne charakteryzować mają konkretną porę roku, srebrzyste gałęzie śliwki oraz realistycznie oddane kwiaty mają symbolizować wiosnę. Możliwe jest również zamówienie wersji ze złocistobrązowymi gałęziami. Przy ich malowaniu wykorzystano złoto, a użycie cennego kruszcu wywindowało cenę za ten konkretny model do 12 tys. dolarów.
Pozostałe trzy wersje kolorystyczne wyceniono na okrągłe 10 tys. dolarów.

źródło: bornrich

























































