Ostatnia nowość to kredyty mieszkaniowe Tesco Banku, dostępne w ofercie od dzisiaj. Tesco Bank jest największym „supermarketowaym bankiem” w Wielkiej Brytanii. Z jego usług korzysta jeden na ośmiu dorosłych mieszkańców tego kraju, 1,5 mln osób ma ubezpieczenia samochodowe i mieszkaniowe, Tesco Bank przechowuje 5,4 mld funtów w depozytach i ma ponad 3 tys. bankomatów. Trzy czwarte produktów sprzedaje przez internet.
»Kolejny duży supermarket otwiera kanał online |
Nowy produkt w ofercie to hipoteki z wartością dodaną dla klienta. Klienci Tesco korzystający z programu lojalnościowego ClubCard będą nagradzani punktami spłacając kredyt hipoteczny, a dzięki temu dostaną zniżki na zakupy w sieci sklepów. Za każde 4 funty raty, klient będzie dostawał 1 punkt. Bank działający pod szyldem Tesco zapewnia, że ceny kredytów będą konkurencyjne, a poziom LTV sięgnie do 80 proc. wartości nieruchomości.
Dla sieci jest to kamień milowy w rozwoju biznesu, a dla „tradycyjnych” banków bardzo poważny konkurent. Zakupy w sklepach sieci robią miliony Brytyjczyków, dla których Tesco jest mocnym i zaufanym brandem. Dzięki programowi lojalnościowemu Clubcard, który działa od kilku lat, sieć dobrze zna swoich klientów i ich zwyczaj zakupowe. Z własnej praktyki wiem, że nawet bardzo dobrze, bo program działa też na naszym rynku.
Więcej o Tesco Banku, programie Clubcard i polskim rynku usług finansowych z supermarketów na PRNews.pl.