REKLAMA
TYLKO U NAS

TRAVELPLANET: Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Poznaniu.

2007-01-26 17:24
publikacja
2007-01-26 17:24
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 4 / 2007
Data sporządzenia: 2007-01-26
Skrócona nazwa emitenta
TRAVELPLANET
Temat
Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Poznaniu.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Travelplanet.pl SA ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 26 stycznia 2007 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "M1" w Poznaniu.


Stworzenie sieci sprzedaży było najważniejszym celem emisji akcji Travelplanet.pl SA, na realizację którego Spółka zamierza przeznaczyć 2 mln PLN do końca 2007 roku. Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl SA obejmuje dziewięć POKów - w Warszawie (trzy), Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Łodzi i Poznaniu.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2007-01-26 Tomasz Moroz prezes zarządu
2007-01-26 Anna Chryplewicz prokurent
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki