REKLAMA
WAKACJE NA GIEŁDZIE

Siła jest piękna

2011-05-18 10:33
publikacja
2011-05-18 10:33

Największa organizacja tenisa kobiecego Women’s Tennis Association (WTA) ujawniła swoją nową kampanię promującą hasło: „Siła jest piękna”. W globalnych spotach reklamowych wzięło udział 38 teraźniejszych i przyszłych gwiazd kortu. Wyniki ich pracy będziemy mogli oglądać w telewizji, prasie i aplikacjach mediów socjalnych. Poza tym w ciągu dwóch najbliższych lat zaprezentowane zostaną aż na 80 różnych rynkach.

Sportowa siła i niezwykła gracja to unikalne połączenie, które sprawiło, że dziewczyny z czołówki tenisowego rankingu stały się jednymi z najpopularniejszych sportsmenek na świecie. Nowa kampania pokaże nam ich historie, marzenia i ciągłą presję wynikającą z chęci bycia lepszą. Kreacja ma również za zadanie wesprzeć wysiłki WTA w ustanowieniu większego zaangażowania fanów w życie tej dyscypliny oraz promowanie jej wśród ludzi, którzy jeszcze nie zdążyli się nią zainteresować.

- Chcemy rozwijać bliższe stosunki z już oddaną nam publiką i przyciągnąć nową generację potencjalnych graczy, a ta akcja jest jednym ze sposobów, by ten cel zrealizować. Poznamy nasze zawodniczki nie tylko od strony zawodowej, ale podejrzymy również, jak radzą sobie w starciu z rzeczywistością poza kortową – powiedział dyrektor generalny WTA, Stacey Allaster.

W produkcję serii wspaniałych zdjęć i filmów został zaangażowany m.in. Dewey Nicks, fotograf z Los Angeles Famed, który jesienią ubiegłego roku stworzył inspirującą dla nowego przedsięwzięcia okładkę amerykańskiej gazety „New York Times”. Kultowe motto to z kolei robota światowej klasy agencji reklamowej Goodby, Silverstein & Partners.

Zestaw 30-sekundowych spotów stworzonych na potrzebę telewizji cyfrowej koncentruje się na mistrzyniach rakiety, które żyją w intensywny sposób i realizują przez to swoje marzenia. Reklama ogólna skupia się na globalnym charakterze kobiecego tenisa i zawiera w sobie prawdziwe historie m.in. Any Ivanovic, która otarła się o wojnę w Belgradzie; Na Li, która na co dzień czuję ogromną presję, bo wie, że nadzieję w niej pokłada 1,3 miliarda Chińczyków; Kim Clijsters, która stara się pogodzić rodzinę z pracą i własną chęcią realizacji.

- Potrzeba wiele elementów, aby sięgnąć szczytu w tak wyczynowej dyscyplinie, jak tenis: siłę charakteru, niezłamaną chęć i nutę talentu do operowania rakietą. Wszystkie te cechy, według mnie, określają kim jesteśmy, zarówno jako ludzie, jak i jako sportowcy. Nowa kampania oddaje nasze wnętrze w naprawdę piękny sposób – skomentowała Caroline Wozniacki.

PS / wtatennis.com

Źródło:

Do pobrania

tenis8PGjpg
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki