REKLAMA

Signal Iduna - kolejne oświadczenie w sprawie Selectours

2010-09-16 11:40
publikacja
2010-09-16 11:40

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Signal Iduna informuje klientów biura podróży Selectours & Telemac Sp. z o.o, że zwrot wpłaconych zaliczek nie dotyczy osób, które wyjechały z kraju i z uwagi na upadłość biura były zmuszone skrócić swój wyjazd.


Wynika to z umowy gwarancyjnej, która została stworzona na podstawie ustawy o usługach turystycznych. W takim przypadku możliwe jest dochodzenie roszczeń na drodze cywilnej przeciwko firmie Selectours & Telemac Sp. z o.o


Towarzystwo Ubezpieczeniowe Signal Iduna pragnie przypomnieć, że odszkodowanie w ramach gwarancji świadczeń w pierwszej kolejności obejmuje pokrycie kosztów związanych z powrotem poszkodowanych turystów do kraju oraz zwrot wszystkich zaliczek wpłaconych na rzecz biura Selectours & Telemac Sp. z o.o. do wysokości kwoty gwarancyjnej 3 665 000,00 PLN, wpłaty zrealizowane zostaną proporcjonalnie do wysokości pozostałej sumy, po odjęciu kosztów powrotu do kraju..

Jednocześnie informujemy, że w sprawach dotyczących organizacji lotu należy kontaktować się z Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego pod numerem telefonu
+4822 59 79 543.



/ SIGNAL IDUNA
Źródło:Informacja prasowa
Tematy
​Otwórz Konto z Kartą Otwartą na Dzisiaj i ciesz się nią bezpłatnie!

​Otwórz Konto z Kartą Otwartą na Dzisiaj i ciesz się nią bezpłatnie!

Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki