Jeden z dni w całości przeznaczony będzie na sesję „Data mining: poznaj siebie i swoich klientów” (27.10.2005), w ramach której prezentowane będą m. in.: następujące tematy:
- Model data mining przewidujący odpowiedź klientów na ofertę
- Segmentacja użytkowników serwisu WWW z użyciem metod statystycznych i sieci neuronowych
- Wspomaganie kampanii sprzedaży krzyżowej (cross-selling) na przykładzie oferty banku
- Przykład badania wzorców zachowań klientów za pomocą analizy koszykowej
- Analiza czynników wpływających na sprzedaż i wspomaganie wyboru strategii działań marketingowych
Ciekawe będą również pozostałe dni seminariów, podczas których będzie można zapoznać się z zastosowaniem analizy danych w przemyśle, ze szczególnym uwzględnieniem praktycznych przykładów wdrożeń zrealizowanych w dużych firmach produkcyjnych oraz poznać możliwości analizy danych w badaniach naukowych.
Organizator: StatSoft Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: Warszawa, hotel KYRIAD PRESTIGE, ul. Towarowa 2
Termin: 24-27.10.2005
Kontakt: www.StatSoft.pl/seminaria.html, seminaria@statsoft.pl,
tel. (12)428 43 00,
fax. (12)428 43 01