Samsung wymienił już 2/3 wadliwych telefonów

W oficjalnym komunikacie Samsung poinformował o wymianie 2/3 urządzeń Galaxy Note 7 na całym rynku europejskim. Producent wprowadza kolejne sposoby na zachęcenie opieszałych klientów do zwrotu felernych smartfonów.

Samsung wymienił już 2/3 wadliwych Galaxy Note 7
Samsung wymienił już 2/3 wadliwych Galaxy Note 7 (fot. Kim Hong-Ji / FORUM)

W całym regionie Samsung zaktualizuje pozostające w rękach klientów egzemplarze Galaxy Note 7 w celu ograniczenia ryzyka przegrzania. Aktualizacja jest sukcesywnie wprowadzana w całym regionie od 31 października 2016 r. – wynika z komunikatu prasowego Samsung Polska.

– Nowa aktualizacja oprogramowania baterii została zaprojektowana specjalnie po to, by przypomnieć wszystkim użytkownikom Note 7 o wymianie urządzenia w możliwie jak najkrótszym terminie w ramach lokalnego Programu Wymiany Note 7 – powiedział cytowany w komunikacie Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Polska.

Przypominamy, że o szczegółach programu pisaliśmy już w artykule: „Od 19 października rusza w Polsce program wymiany Samsunga Galaxy Note 7”. Według zasad programu, klient ma prawo odebrać za oddawany telefon pieniądze (wartość rynkową urządzenia) lub inny model smartfona firmy Samsung. Firma zastrzegła jednak, że zakup telefonu po 11 października (dniu wstrzymania sprzedaży Galaxy Note 7) nie będą uprawniał do zwrotu lub wymiany wadliwego urządzenia.

Mateusz Gawin

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 1 ~bynio88

ale wtopa

! Odpowiedz
0 1 ~dhl

ciekawe ile bedą warte te ktore zostana w rekach prywatnych tkz biale kruki plus idealne narzedzie dla terrorystów

! Odpowiedz
0 4 ~dociekliwy

Myślę, że Samsung zdawał sobie sprawę z tego, że jakiś procent użytkowników nie odda telefonów. Z czasem wyłączą oficjalne wsparcie i aktualizację i ogłoszą, że jak ktoś się poparzy, a wcześniej odmówił oddania urządzenia, to już jego sprawa. I to tez będzie fair moim zdaniem.

! Odpowiedz
6 8 ~aaaaa

Samsung zachował się w porządku - popełnili błąd, przyznali się i naprawiają to, co było zepsute.

! Odpowiedz
0 6 ~mobiler

Ciekawe czy ostatecznie wprowadzą blokadę programową aby "zachęcić" klientów do zwrotu?

! Odpowiedz
0 2 ~dociekliwy

Myślę, że ludzie nie oddają tych Samsungów, bo mają nadzieję, że za ileś tam lat te urządzenia będą miały wartość historyczną.

! Odpowiedz
0 4 ~aa

Telefon jest niewiele wart w porównaniu z odszkodowaniem
Nalezy je zablokowac, jesli nie spełniaja norm

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.