W oficjalnym komunikacie Samsung poinformował o wymianie 2/3 urządzeń Galaxy Note 7 na całym rynku europejskim. Producent wprowadza kolejne sposoby na zachęcenie opieszałych klientów do zwrotu felernych smartfonów.


W całym regionie Samsung zaktualizuje pozostające w rękach klientów egzemplarze Galaxy Note 7 w celu ograniczenia ryzyka przegrzania. Aktualizacja jest sukcesywnie wprowadzana w całym regionie od 31 października 2016 r. – wynika z komunikatu prasowego Samsung Polska.
– Nowa aktualizacja oprogramowania baterii została zaprojektowana specjalnie po to, by przypomnieć wszystkim użytkownikom Note 7 o wymianie urządzenia w możliwie jak najkrótszym terminie w ramach lokalnego Programu Wymiany Note 7 – powiedział cytowany w komunikacie Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Polska.
Przypominamy, że o szczegółach programu pisaliśmy już w artykule: „Od 19 października rusza w Polsce program wymiany Samsunga Galaxy Note 7”. Według zasad programu, klient ma prawo odebrać za oddawany telefon pieniądze (wartość rynkową urządzenia) lub inny model smartfona firmy Samsung. Firma zastrzegła jednak, że zakup telefonu po 11 października (dniu wstrzymania sprzedaży Galaxy Note 7) nie będą uprawniał do zwrotu lub wymiany wadliwego urządzenia.
Mateusz Gawin