Silnik benzynowy i BioPower:
- Czterocylindrowy, rzędowy, o pojemności 1998 cm³
- Aluminiowa głowica i blok silnika.
- Turbodoładowanie z intercoolerem. DOHC, 16-zaworowy.
- Wałki wyrównoważające.
- Moduł sterujący silnikiem Saab Trionic 8
Silnik wysokoprężny:
- Czterocylindrowy, rzędowy, o pojemności 1910 cm
- Aluminiowa głowica, blok silnika odlewany z żeliwa. DOHC, 16-zaworowy.
- Szyna zespolona (Common Rail), bezpośredni, wielopunktowy wtrysk oleju napędowego.
- Dwustopniowe turbodoładowanie z intercoolerem.
- Dwumasowe koło zamachowe.
- Moduł sterujący silnikiem Bosch.
- Bezobsługowy filtr cząstek stałych.
Układ przeniesienia napędu:
- Sześciobiegowa, manualna skrzynia biegów.
- Sześciobiegowa, automatyczna skrzynia biegów, z opcją manualnej zmiany biegów Saab Sentronic.
- Silnik benzynowy i BioPower: Napęd na cztery koła Saab XWD, opcjonalnie: mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (eLSD) osi tylnej.
Zawieszenie:
- Przód: Kolumny McPhersona, amortyzatory hydrauliczno-gazowe.
- Stabilizator poprzeczny.
- Oddzielna, hydroformowana rama pomocnicza.
- Tył: Niezależne, czterowahaczowe, z wahaczem wzdłużnym.
- Sprężyny śrubowe.
- Amortyzatory hydrauliczno-gazowe.
- Stabilizator poprzeczny.
- Oddzielna rama.
Koła, ogumienie:
- 17 x 7”, ze stopów lekkich, 225/50
- 18 x 7,5”, ze stopów lekkich, 235/45 (opcjonalnie przy napędzie na cztery koła XWD)
- 18 x 7,5”, ze stopów lekkich, 225/45 (opcjonalnie przy napędzie na przednie koła)
Układ kierowniczy:
- Zębatkowy
- Silnik benzynowy i BioPower: hydrauliczne wspomaganie kierownicy
Silnik wysokoprężny:
- elektryczno-hydrauliczne wspomaganie kierownicy
- Zakres obrotów kierownicy: 2,67 obrotu – XWD)/2,75 obrotu – napęd na przód
- Promień zawracania (od krawężnika do krawężnika): 11,7 m (XWD) / 11,4 m (napęd na przód)
Układ hamulcowy:
- Dwustopniowy, podciśnieniowy siłownik wspomagający, ESP, ABS, TCS, MBA, EBD, CBC.
- Tarcze (p/t): 302/292 mm, wentylowane
Masa:
- Masa własna: 1580 – 1 761 kg
- Rozkład: 57/43% (p/t) – XWD i 60/40% (p/t) – napęd na przód
- Maksymalna masa przyczepy: 1400-1600 kg (z hamulcem), 750 kg (bez hamulca)
Pozostałe dane:
- Pojemność bagażnika (cm³, standard VDA): 477/1331 (po złożeniu oparcia kanapy)
- Zbiornik paliwa: 61 litrów (silnik wysokoprężny: 58 litrów)
- Zbiornik na płyn do spryskiwaczy: 5,2 litra
WERSJA SILNIKA | 2,0T | 2,0T BioPower¹ | 1,9 TTiD | ||
Pojemność skokowa (cm³) | 1998 | 1998 | 1910 | ||
Moc maksymalna | 210 KM (154 KW) przy 5 300 obr./min | 210 KM (154 KW) przy 5 300 obr./min | 180 KM (132 KW) przy 4 000 obr./min | ||
Maks. moment obrotowy | 300 Nm w zakresie 2 500 – 4 000 obr./min | 300 Nm w zakresie 2 500 – 4 000 obr./min | 400 Nm(²) w zakresie 1 850 – 2 750 obr./min | ||
Średnica cylindra/skok (mm) | 86/86 | 86/86 | 90,4/82 | ||
Współczynnik kompresji | 9.5:1 | 9.5:1 | 16.5:1 | ||
Maksymalne ciśnienie doładowania | 0,85 bar | 0,85 bar | 1,8 bar | ||
OSIĄGI | M6 | A6 | M6 | M6 | A6 |
0-100 km/h | 8,5 | 9,6 | 8,5 | 8,7 | 9,2 |
80-120 km/h, na piątym biegu | 12,7 | 12,7 | 9,5 | ||
Prędkość maksymalna (km/h) | 230 | 220 | 230 | 220 | 215 |
Zużycie paliwa | M6 | A6 | M6 | M6 | A6 |
Cykl mieszany (l/100 km) | 8,3 | 10,1 | 8,3 | 5,5 | 6,9 |
Emisja CO2 (g/km) | 199 | 242 | 199 | 144 | 182 |
M6 = sześciobiegowa skrzynia manualna A6 = sześciobiegowa skrzynia automatyczna 1 Przy jeździe na benzynie, brak danych dla etanolu E85 2 W przypadku skrzyni automatycznej 370 Nm w zakresie 1 750 – 3 250 obr./min
Wszystkie informacje na temat osiągów mają charakter wstępny.
Źródło:Artykuł sponsorowany