Dzisiaj w Rzeszowie rozpoczęła się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W konferencji bierze udział 200 uczestników - praktyków biznesu i naukowców. Tegoroczna odsłona w całości poświęcona jest komunikacji wewnętrznej w obliczu perspektyw rozwoju oraz nowych wyzwań.
W Rzeszowie trwa Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014. Eksperci dzielą się wiedzą oraz dyskutują o komunikacji wewnętrznej, w kontekście wyzwań, jakie znajdują się przed całą branżą. -Prognozuje się, że w kolejnych latach znaczenie tej sfery zadaniowej public relations będzie nie tylko rosło, ale odegra zasadniczą rolę we wspieraniu zmian w firmach oraz budowaniu kultury organizacyjnej. Spotykamy się, aby komentować otaczającą nas rzeczywistość, prezentować case study i czerpać inspirację z nowych, ale przede wszystkim skutecznych praktyk -zdradza pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz TWORZYDŁO z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o. Organizatorami wydarzenia są NewslineSp. z o.o. oraz IdeoSp. z o.o.,a sponsoremgłównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Głównymi partnerami konferencji są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.
Nowe spojrzenie na komunikację wewnętrzną
Pierwszy dzień Kongresu upływa pod znakiem analizy trendów w budowaniu relacji wewnętrznych. Doświadczenie pokazuje, jak ważne jest obserwowanie zmieniających się technik porozumiewania się, a także realna ocena ich przydatności. W ostatnim czasie w komunikacji interpersonalnej dostrzegamy wzrastającą rolę social media. Czy mogą one sprawdzić się, także w kontaktach wewnątrz organizacji? O tym, w jaki sposób angażować personel do dialogu oraz o pułapkach, które mogą czekać na piarowców powie Barbara CZYŻOWICZ-LOREK, Social Media Manager, DELOITTE. Jeszcze dzisiaj, o tym co nowe i przydatne w kształtowaniu dialogu w organizacji powiedzą: Justyna SZAFRANIEC, Dyrektor ds. Public Relations, PROAMA, Urszula RADZIŃSKA, Prezes Zarządu Stowarzyszenie Prasy Firmowej, Arkadiusz GROCHALA, Dyrektor ds. Szkoleń, Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej Netia oraz Magdalena BUGAJŁO, Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej Netia.
ReklamaMarka zespołu PR - rzeczywistość czy fikcja?

Podatkowy rozkład jazdy i wskaźniki kadrowo-płacowe na 2023. Ściąga dla przedsiębiorcy
Od stycznia 2023 r. zmieniły się wskaźniki kadrowo-płacowe. Prezentujemy najważniejsze zmiany. I zachęcamy do pobrania pliku pdf. Pobierz e-book bezpłatnie lub kup za 20 zł.
Masz pytanie? Napisz na marketing@bankier.pl
Jaki efekt osiągnęła dotychczas profesja PR w ramach porozumiewania się we własnej organizacji? Czy piarowcy to ludzie słusznie stawiani za wzór skutecznej komunikacji z innymi? Każdy, kto chce budować długoterminowe relacje z pracownikami czy kluczowymi partnerami powinien spojrzeć na siebie przez pryzmat oferowanych wartości, a nie zajmowanego miejsca w strukturze organizacji. Okazją do refleksji na ten temat będzie wystąpienie Joanny MALINOWSKIEJ-PARZYDŁO, Prezes Zarządu Personal Brand Institute. - Jeśli kształtujemy pozycję wiarygodnego partnera w swojej organizacji, skupmy uwagę pracowników nie na rywalizacji o to, kto ma władzę i kto powinien podejmować decyzje, ale na upewnieniu się czy i dlaczego eksperci ds. PR są wartościowymi partnerami.
Profesjonaliści na żywo w Internecie
W spotkaniu branży public relations można uczestniczyć także online. Streaming zrealizuje partner wydarzenia - firma VEGACOM Sp. z o.o. Aby za pośrednictwem sieci wysłuchać wystąpień niektórych prelegentów, wystarczy odwiedzić serwis www.newsline.plNastępnie w lewym menu należy wybrać zakładkę Transmisja online Kongres i zalogować się do panelu. Użytkownicy, którzy nie mają swojego konta na portalu, powinni wcześniej się zarejestrować. Transmisja jest dostępna online także na stronie Kongresu.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl. Zachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu Facebook.
Kontakt dla mediów
dr Dariusz Tworzydło, Współorganizator Kongresu
e-mail: dariusz {.at} tworzydlo.pl, tel.: 602 44 55 96