Związek Firm Public Relations zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze 2014, nagradzającym najlepsze kampanie public relations w Polsce.
Zgłoszenia do 27 kategorii konkursowych: 15 głównych, 2 specjalnych i 10 sektorowych można nadsyłać w dwóch terminach: do 14 sierpnia br. do godz. 16:00 w pierwszym terminie
i do 21 sierpnia br. do godz. 16:00 w drugim, ostatecznym terminie.
Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych realizujących kampanie PR w Polsce.
Do grona jury, jak co roku, zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 49 jurorów.
Konkurs Złote Spinacze każdego roku udowadnia, jak wiele świetnych projektów public relations realizowanych jest w naszym kraju. Czekam z ogromnym zaciekawieniem na tegoroczne zgłoszenia. Pomysłowość, innowacyjne wykorzystywanie coraz to nowych narzędzi i strategiczny sposób podejścia startujących w konkursie podmiotów pokazuje dynamiczny rozwój naszej branży oraz profesjonalizację jej usług -powiedziała Julia Kozak, jurorka konkursu Złote Spinacze, wiceprezes zarządu Związku Firm Public Relations.
Regulamin Konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są nawww.zlotespinacze.pl
Audytorem konkursu Złote Spinacze jest firma doradcza KPMG, wspierająca konkurs od początku jego istnienia.
Gala Złotych Spinaczy 2014 odbędzie się 5 grudnia w hotelu Westin w Warszawie. Podczas uroczystości poznamy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu.
Kalendarium najważniejszych terminów związanych z konkursem:
14 sierpnia br. do godz. 16:00 - pierwszy termin nadsyłania zgłoszeń
21 sierpnia br. do godz. 16:00 - drugi, ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń
6 października br.- ogłoszenie wyników I etapu konkursu i listy nominowanych projektów
6-20 października br. do godz. 16.00 -termin przesyłania przez finalistów dodatkowej dokumentacji do II etapu konkursu
5 grudnia br. - uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa
Patroni medialni konkursu:
Radio PiN, Bankier.pl, BRIEF, CRnavigator.pl, GoldenLine.pl, InternetPR.pl, Marketing przy kawie, Newsline.pl, PRnews.pl, Newsline.pl, Interia.pl, Media & Marketing Polska
Partnerzy konkursu:
Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki, odpowiedzialnybiznes.pl