REKLAMA

Rodzinny biznes na styku mody i sztuki

Justyna Smolińska2021-05-27 10:00redaktor Bankier.TV
publikacja
2021-05-27 10:00

W dzisiejszym Programie Antykryzysowym rozmawiamy o damskich torebkach, a więc o skórach, produkcji, dostawach i o tym jak niewielka firma radzi sobie w tych niepewnych czasach. Jak zmieniły się koszty materiałów, skór i produkcji torebek w czasie pandemii? Jak pandemia wpłynęła na dostawy surowców z Włoch i sam model sprzedaży? Posłuchajcie.

Rodzinny biznes na styku mody i sztuki
Rodzinny biznes na styku mody i sztuki
/ BTV

- Na początku skupiliśmy się bardziej na fizycznej sprzedaży, więc organizowaliśmy różnego rodzaju pop-upy w Mediolanie i Londynie podczas fashion weeków czy podczas różnych wydarzeń, gdzie promowaliśmy nasze produkty i je sprzedawaliśmy. Natomiast pandemia zmieniła wszystko i musieliśmy zrewidować naszą strategię, w związku z czym dużo mocniej skupiliśmy się na sprzedaży internetowej - Patryk Łobos, współwłaściciel marki Lobos.

- Pierwszy lockdown na pewno był ciekawy, ponieważ nikt tak naprawdę nie wiedział co się dzieje i jak to będzie wyglądało. W związku z tym dostawy się wydłużały. W szczególności, że korzystamy głównie z usług włoskich dostawców, a tam na początku pandemia przebiegała dużo gorzej niż u nas. Natomiast Włosi dosyć dobrze sobie z tym poradzili i pod koniec lockdownu, wszystko zaczęło wracać do normy. Co ciekawe, nawet w sierpniu, gdzie z reguły Włosi mają długą wakacyjną przerwę, teraz pracowali, w związku z czym starali się nadrabiać zamówienia, które nie zostały zrealizowane w związku z pierwszym lockdownem - dodaje Łobos.

Posłuchajcie całej rozmowy w wersji podcastowej.

Źródło:
Justyna Smolińska
Justyna Smolińska
redaktor Bankier.TV

Redaktor Bankier.tv. Na co dzień tworzy materiały wideo na portale Bankier.pl i PB.pl. Autorka „Programu Antykryzysowego” w wersji wideo i podcastowej oraz cyklu „Biznes od nowa”, w którym przedstawia pomysły na biznes założycieli małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Właściciele ci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z początkującymi przedsiębiorcami, którzy są zainteresowani działaniem w tej samej branży. Wcześniej pracowała w Infostrefie i redakcji „Wiadomości” TVP1.

Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Program Antykryzysowy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki