REKLAMA
ZAPISZ SIĘ

Robert Lewandowski za słaby dla InPostu? Nie weźmie udziału w nowych reklamach

Marcin Kaźmierczak2023-03-27 09:33redaktor Bankier.pl
publikacja
2023-03-27 09:33

Robert Lewandowski nie weźmie udziału w najnowszych reklamach InPostu – informuje Interia. Jak komentują specjaliści od marketingu sportowego, wizerunek najlepszego polskiego napastnika może być już zbyt słaby lub za mało przekonujący w reklamie zbiorowej.

Robert Lewandowski za słaby dla InPostu? Nie weźmie udziału w nowych reklamach
Robert Lewandowski za słaby dla InPostu? Nie weźmie udziału w nowych reklamach
/ Slavek Ruta / Zuma Press

W najnowszej serii reklam InPostu, który jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, weźmie udział czterech zawodników kadry. Nie znajdziemy wśród nich jednak najlepszego strzelca w historii polskiej reprezentacji i najlepszego obecnie polskiego piłkarza, czyli Roberta Lewandowskiego, który brał wcześnie udział w promowaniu InPostu. Jego wizerunek pojawiał się m.in. na samych Paczkomatach InPostu.

Przedstawiciele firmy nie komentują braku „powołania” Lewandowskiego do najnowszej kampanii reklamowej. Eksperci zajmujący się marketingiem sportowym snują jednak swoje przypuszczenia.

Jak w rozmowie z „Wirtualnymi Mediami” komentuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska, możliwe, że w opinii InPostu Robert Lewandowski jest już zawodnikiem „schodzącym z rynku” lub udział Lewandowskiego w reklamie zbiorowej może nie być skuteczny.

W najnowszym spocie wystąpi czterech kadrowiczów Fernando Santosa. To występujący we włoskich klubach: Wojciech Szczęsny, Piotr Zieliński i Nicola Zalewski oraz zawodnik angielskiej Aston Villi Matty Cash.

Bezpieczny kredyt 2% - najważniejsze fakty

Bezpieczny kredyt 2% - najważniejsze fakty

Na czym polega? Kto może skorzystać? Ile kredytu można dostać? Co z wkładem własnym? Czy dopłaty można stracić? Pobierz e-book bezpłatnie lub kup za 10 zł.
Masz pytanie? Napisz na marketing@bankier.pl

Pole wypełnione niepoprawnie!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Jeśli chcesz fakturę, to wypełnij dalszą część formularza:
Pole wypełnione niepoprawnie!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Podaj kod w formacie xx-xxx!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Źródło:
Marcin Kaźmierczak
Marcin Kaźmierczak
redaktor Bankier.pl

Redaktor prowadzący działu Twoje Finanse - Biznes w Bankier.pl. Zajmuje się tematyką nieruchomości. Przygotowuje raporty dotyczące cen mieszkań, pisze o trendach na tym rynku, monitoruje najciekawsze inwestycje w Polsce i za granicą. Na co dzień śledzi także rynek motoryzacyjny, a swoimi spostrzeżeniami dzieli się w sekcji Moto portalu Bankier.pl. Absolwent politologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Tel. 71 748 95 14.

Tematy
Rekrutujesz? Odbierz 50% rabatu na pierwsze ogłoszenie na Pracuj.pl

Rekrutujesz? Odbierz 50% rabatu na pierwsze ogłoszenie na Pracuj.pl

Advertisement

Komentarze (21)

dodaj komentarz
mirek6504
Ja potrzebuję jak złota rybka 3 rzeczy ?? Zostać trenerem reprezentacji Polski !!! Bezpośrednio telefon do Ziobry !! I komornika !! Obiceje i składam przysięgę tu na forum że nasza reprezentację nauczę grać w miesiąc i wstydu nie będzie
zgadujzgadula
Dziwne z jednej strony gwiazda w swoich klubach gdzie gra i strzela mnostwo bramek. W reprze placze jak strzela brame Saudi Arabi.? Niezly cyrk. W tym samym czasie Messi i Mbappe brali na swojego braki odpowiedzialnosc i liderowali w swojej reprezentacji. Przy takich umiejtnosciach i doswiadczeniu kibic oczekuje wiecej nizeli dolozenia Dziwne z jednej strony gwiazda w swoich klubach gdzie gra i strzela mnostwo bramek. W reprze placze jak strzela brame Saudi Arabi.? Niezly cyrk. W tym samym czasie Messi i Mbappe brali na swojego braki odpowiedzialnosc i liderowali w swojej reprezentacji. Przy takich umiejtnosciach i doswiadczeniu kibic oczekuje wiecej nizeli dolozenia nogi do bramki..
dolar36
heh mamy grupę śmierci więc nie ma się co dziwić, mam nadzieje że dzisiaj zawalą ten mecz i skończy się ten cyrk...
inwestor.pl
Ja bym zrobił taką reklamę:
Lewandowski dostaje SMSa: przyszła do ciebie paczka adresat Mateusz Morawiecki. Idzie po paczkę, a tam wyskakuje komunikat: odbierz swoją premię. I podobnie Czesio dostaje SMSa. Idzie do paczkomatu i wpisuje kod 711. Sezam się otwiera i wylatuje 50 milionów złotych od polskich podatników. Jak InPost
Ja bym zrobił taką reklamę:
Lewandowski dostaje SMSa: przyszła do ciebie paczka adresat Mateusz Morawiecki. Idzie po paczkę, a tam wyskakuje komunikat: odbierz swoją premię. I podobnie Czesio dostaje SMSa. Idzie do paczkomatu i wpisuje kod 711. Sezam się otwiera i wylatuje 50 milionów złotych od polskich podatników. Jak InPost wykorzysta ten scenariusz w reklamie to proszę wysłać % na jakiegoś dzieciaka z siepomaga.pl
zenonn
Paczkomaty Inpost chcą się reklamować z udziałem celebryty? Po co?
Ktokolwiek w Polsce nie wie o istnieniu paczkomatów? Nie widział ich w swojej okolicy?
Jak nie ma po drodze, nie będzie korzystać, choćby reklama nie wiadomo jakie bzdury opowiadała.
Kupując w internecie mogę wybrać czasami wiele rodzajów transportu, czasami
Paczkomaty Inpost chcą się reklamować z udziałem celebryty? Po co?
Ktokolwiek w Polsce nie wie o istnieniu paczkomatów? Nie widział ich w swojej okolicy?
Jak nie ma po drodze, nie będzie korzystać, choćby reklama nie wiadomo jakie bzdury opowiadała.
Kupując w internecie mogę wybrać czasami wiele rodzajów transportu, czasami jeden.
Jaki wpływ ma reklama? Żaden. Wybieram najwygodniejszy, najtańszy dla mnie.
Mam koło siebie kilka maszyn paczkowych kilku operatorów. Nie obchodzą mnie ich reklamy.
Reklama z celebrytą spowoduje wzrost cen transportu paczek, efekt odwrotny od zamierzonego.
incitatus
A pinokio mówił, że kolejek nie ma i lekarze biją się o przyjęcia pacjentów. To jak jest w końcu?
zenonn
Do kogo kierowana jest reklama z celebrytami? Do głupków, czyli większości ludzkości?
Jaki wpływ na wybór produktu technicznego ma celebryta, który tego produktu nie używa?
Kupie telefon, zegarek, odkurzacz, samochód bo koło niego pokazali celebrytę? NIE.
Jak będę potrzebował taki towar, będę się zastanawiał co wybrać, reklama
Do kogo kierowana jest reklama z celebrytami? Do głupków, czyli większości ludzkości?
Jaki wpływ na wybór produktu technicznego ma celebryta, który tego produktu nie używa?
Kupie telefon, zegarek, odkurzacz, samochód bo koło niego pokazali celebrytę? NIE.
Jak będę potrzebował taki towar, będę się zastanawiał co wybrać, reklama nie będzie miała znaczenia.
Kupię produkt natrętnie reklamowany w TV, podpaski ze skrzydełkami czy magnez odchudzający? NIE.


zenonn
W internecie jest mnóstwo śmieciowej reklamy.
Np.dużo medykamentów z rabatem tylko dziś, polecanych przez wyssanych z palca doktorów, opiniowanych przez wymyślonych klientów.
Kto ma kupować 30 pigułek po 139 zł niedostępnych w aptece?
ej_czy_nie
Skupiasz się na reklamie bo widzisz celebrytę potem twoja podświadomość kupuje produkt a ty sam nawet nie wiesz dlaczego ten. Tak to działa i za to płacą

Powiązane: Sport i pieniądze

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki