Redan udzielił zewnętrznej firmie licencji na oznaczenie znakiem towarowym „Top Secret” wybranych grup produktowych, marka ta wejdzie do popularnych sieci handlowych - poinformowała spółka w komunikacie.


Porozumienie uwzględnia możliwość oznaczania marką „Top Secret” kilku grup towarowych, w tym: bielizny męskiej i damskiej, skarpet męskich i damskich oraz klapek. Oferowane będą one w kilku popularnych sieciach handlowych oraz poprzez platformę sprzedażową Allegro. Z tego tytułu Redan będzie uzyskiwał wpływy określone procentowo od wartości towarów wprowadzonych na polski rynek. Wartość minimalnych przychodów netto w latach 2024-2026 prognozowana jest na poziomie co najmniej 1,3 mln zł.
Zdaniem zarządu Redan zawarte porozumienie będzie miało pozytywny wpływ na rozwój marki „Top Secret”.
"To dla nas bardzo atrakcyjne rozwiązanie wykorzystujące duży potencjał marki, której wartość budowana była przez wiele lat. Co ważne, jako Redan i właściciel brandu będziemy mieli prawo do kontrolowania jakości produktów. W ramach zawartej współpracy określiliśmy na początek cztery grupy towarowe, które nie są wprost konkurencyjne z produktami oferowanymi w sklepach firmowych „Top Secret” oraz poprzez sklep online. W przyszłości dopuszczamy jednak możliwość poszerzenia tej listy” - powiedział cytowany w komunikacie Bogusz Kruszyński, prezes Redanu. (PAP Biznes)
seb/ gor/