REKLAMA

Rebranding w kryzysie [Program Antykryzysowy]

Justyna Smolińska2021-03-18 10:00redaktor Bankier.TV
publikacja
2021-03-18 10:00

Jakie największe błędy popełniają firmy, decydując się na zmianę wizerunku marki? Czy rebranding w kryzysie to dobry pomysł? Dla kogo? Na jakie zmiany marki decydują się w kryzysowych sytuacjach? Zaczniemy jednak od tego, czym tak naprawdę jest rebranding. Czy to tylko nowe logo i kolory? Obejrzyjcie najnowszy Program Antykryzysowy.

Rebranding w kryzysie [Program Antykryzysowy]
Rebranding w kryzysie [Program Antykryzysowy]
/ Bankier.tv

- Dla niektórych biznesów rebranding jest koniecznością, ponieważ zmiana tego, w jaki sposób dostarczają swoje usługi albo produkty wymaga przeprowadzenia rebrandingu. Są marki, które zaczynają całkowicie ucyfrawiać sposób dostarczenia produktów. Mamy przykład CCC, które staje się sklepem internetowym. Są więc pewne marki, dla których proces rebrandingu nie jest więc szansą, a koniecznością - mówi Bartek Kotowicz, IBRA Instytut Brandingowy, Engram.

Posłuchajcie całej rozmowy w wersji podcastowej.

Źródło:
Justyna Smolińska
Justyna Smolińska
redaktor Bankier.TV

Redaktor Bankier.tv. Na co dzień tworzy materiały wideo na portale Bankier.pl i PB.pl. Autorka „Programu Antykryzysowego” w wersji wideo i podcastowej oraz cyklu „Biznes od nowa”, w którym przedstawia pomysły na biznes założycieli małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Właściciele ci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z początkującymi przedsiębiorcami, którzy są zainteresowani działaniem w tej samej branży. Wcześniej pracowała w Infostrefie i redakcji „Wiadomości” TVP1.

Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Program Antykryzysowy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki