
Jakie największe błędy popełniają firmy, decydując się na zmianę wizerunku marki? Czy rebranding w kryzysie to dobry pomysł? Dla kogo? Na jakie zmiany marki decydują się w kryzysowych sytuacjach? Zaczniemy jednak od tego, czym tak naprawdę jest rebranding. Czy to tylko nowe logo i kolory? Obejrzyjcie najnowszy Program Antykryzysowy.
- Dla niektórych biznesów rebranding jest koniecznością, ponieważ zmiana tego, w jaki sposób dostarczają swoje usługi albo produkty wymaga przeprowadzenia rebrandingu. Są marki, które zaczynają całkowicie ucyfrawiać sposób dostarczenia produktów. Mamy przykład CCC, które staje się sklepem internetowym. Są więc pewne marki, dla których proces rebrandingu nie jest więc szansą, a koniecznością - mówi Bartek Kotowicz, IBRA Instytut Brandingowy, Engram.
Posłuchajcie całej rozmowy w wersji podcastowej.
