7,0000 zł
0,00% 0,0000 zł
Relpol SA (RLP)

Powołanie osób nadzorujących Spółkę

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 12 / 2019
Data sporządzenia: 2019-06-14
Skrócona nazwa emitenta
RELPOL
Temat
Powołanie osób nadzorujących Spółkę
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Relpol S.A. informuje, że w związku z wygaśnięciem kadencji Rady Nadzorczej Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki, które odbyło się w dniu 14.06.2019 powołało w skład Rady Nadzorczej:

1. Agnieszkę Trompkę
2. Adama Ambroziaka
3. Piotra Osińskiego
4. Zbigniewa Derdziuka
5. Pawła Młynarczyka

Życiorysy zawodowe powołanych osób.

Agnieszka Trompka

Wykształcenie wyższe. Ukończona Akademia Humanistyczna w Pułtusku, wydział Administracji. Studia podyplomowe z rachunkowości i finansów przedsiębiorstwa w Szkole Głównej Handlowej.

Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
od 2013- obecnie- główna księgowa PW SEA Adam Ambroziak
W latach 2011 do 2013- główna księgowa w RRC Poland Sp. z o.o.
W latach 2004 do 2013- główna księgowa w Detalia Sp. z o.o.
W latach 2003 do 2004- główna księgowa w Konsant Sp. z o.o.
W latach 1997 do 2003- główna księgowa w Kwapisz i S-ka Sp. z o.o.
W latach 1995 do 1997- księgowa w Szkole Biznesu i Języków Obcych
W latach 1994 do 1995- księgowa w TB Europol
Członek Rady Nadzorczej Relpol S.A. od 2016 r.

Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta:
brak

Nie uczestniczy w spółce lub innej osobie prawnej, która prowadzi działalność konkurencyjną w stosunku do Relpol S.A. jako wspólnik lub członek organów.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Adam Ambroziak

Wykształcenie średnie.

Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
Od 2000 r. i obecnie – Unia Hurtowni Elektrycznych El- Plus Sp. z o.o.
W latach 2000 – 2004 członek Zarządu lub Wiceprezes Zarządu, od 2004 r. Członek Rady Nadzorczej.
Od 1992 r. i obecnie – Przedsiębiorstwo SEA Adam Ambroziak – właściciel.
Członek Rady Nadzorczej Relpol S.A. od 2010 r.

Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta:
Przedsiębiorstwo SEA Adam Ambroziak nie jest konkurencyjna.

Nie uczestniczy w spółce lub innej osobie prawnej, która prowadzi działalność konkurencyjną w stosunku do Relpol S.A. jako wspólnik lub członek organów.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.


Piotr Osiński

Wykształcenie wyższe, licencjat z ekonomii w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie, kierunek ekonomia, specjalizacja bankowość komercyjna.

Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
Od kwietnia 2012 roku do chwili obecnej w Przedsiębiorstwie Wielobranżowym SEA w Piasecznie, handlowiec, pozyskiwanie nowych klientów kluczowych, obsługa klientów strategicznych.
Członek Rady Nadzorczej Relpol S.A. od 2013 r.

Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta:
brak

Nie uczestniczy w spółce lub innej osobie prawnej, która prowadzi działalność konkurencyjną w stosunku do Relpol S.A. jako wspólnik lub członek organów.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Zbigniew Derdziuk

Wykształcenie wyższe, mgr socjologii. Ukończył Uniwersytet Warszawski a także Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ i szwedzka Grupa Konsultingowa M-Gruppen - studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania oraz turn around mnagement oraz IESE Business School University of Navarra, Advanced Management Program. Szkolenie dla Członków Komitetu Audytu.

Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
Od 2015 r – doradca Zarządu mBanku S.A.
W latach 2009 – 2015 - Prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
W 2009 i 2007 – Przewodniczący Komitetu zarządzania aktywami i pasywami, członek Komitetu kredytowego, wiceprezes Zarządu Banku Pocztowego S.A.
W latach 2002-2005 – współpraca z Hay Group w zakresie opisów i wyceny stanowisk, uczestnictwo w projektach dla firm w Polsce i na Ukrainie oraz w procesie przygotowania restrukturyzacji TP Teltech Sp. z o.o.; niezależny konsultant w sprawach organizacji i zarządzania.
W 1999 – pełnomocnik ds. projektów inwestycyjnych w Dom Development S.A.
W latach 1995-1997 – zastępca dyrektora departamentu marketingu w Polskim Banku Inwestycyjnym.
W latach 1995-2019 - w wielu spółkach pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej.

Zdał egzamin uprawniający do zasiadania w radach nadzorczych jednoosobowych spółek Skarbu Państwa.

Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta:
Jak powyżej,

Nie uczestniczy w spółce lub innej osobie prawnej, która prowadzi działalność konkurencyjną w stosunku do Relpol S.A. jako wspólnik lub członek organów.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.


Paweł Młynarczyk

Wykształcenie wyższe. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie, Wydział Handlu Zagranicznego, Podyplomowe Studia Rachunkowości i Podatków na Uniwersytecie Warszawskim, Wydział Zarządzania., a także kurs dla głównych księgowych i pracowników zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych bądź samodzielnych, Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Posiada uprawnienia kandydata na członka rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa oraz licencję Ministra Finansów na usługowe prowadzenie księgowości.

Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska:
W latach 2009-2019 Samodzielna działalność w zakresie doradztwa finansowego PAMA Paweł Młynarczyk oraz zlecenia, krótkie kontrakty wdrożeniowe i doradcze.

W latach 2017 -2018 Zastępca Prezesa ds. Administracyjno-Finansowych, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej.
W latach 2013-2014 - Sekretarz ds. Ekonomicznych, Ambasada RP w Baku, Ministerstwo Spraw Zagranicznych.
W latach 2010-2011 - Członek Rady Nadzorczej, Zakład Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Wołominie.
W latach 2008-2009 - Członek Zarządu, Główny Księgowy, Ośrodek Wczasowo-Leczniczy „Węgiel Brunatny” sp. z o.o. w Kołobrzegu.
W latach 2003-2007 - Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy/Główny Księgowy, Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. w Warszawie.
Od 05/2002 do 11/2002 - Menedżer Finansowy: HDZ Bielsko Biała Sp. z o.o.
W latach 2000-2001 - Dyrektor Finansowy/Główny Księgowy: Svenska Handelsbanken AB (Publ.) Przedstawicielstwo w Polsce.
W latach 1997-2000 - Główny Księgowy, AIG Poland Insurance Company SA (poprzednia nazwa Amplico SA).
W latach 1995-1997 - Konsorcjum Raiffeisen Atkins Zarządzanie Funduszami SA: Główny Księgowy NFI „Progress” SA i Firmy Zarządzającej. Od listopada 1996 członek Rady Nadzorczej ZAM ZUH Kęty SA.
W latach 1993-1994 - Junior Trainee: Ernst & Young Audit Sp. z o.o., Dział Audytu.

Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta:
Jak powyżej,

Nie uczestniczy w spółce lub innej osobie prawnej, która prowadzi działalność konkurencyjną
w stosunku do Relpol S.A. jako wspólnik lub członek organów.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.


MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2019-06-14 Sławomir Bialik Prezes Zarządu
2019-06-14 Krzysztof Pałgan Wiceprezes Zarządu
Źródło: GPW - komunikaty spółek (ESPI)
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.