Przychody grupy LPP ze sprzedaży we wrześniu 2016 roku wyniosły ok. 457 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2015 roku o około 20 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.
Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 59 proc. i była o ok. 1 pkt. proc. wyższa od marży zrealizowanej we wrześniu roku poprzedniego.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2016 roku wyniosła 4,164 mld zł. Przychody te były wyższe o ok. 17 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży internetowej we wrześniu 2016 r. wyniosły ok. 11,6 mln zł i były wyższe o ok. 97 proc. od sprzedaży zrealizowanej we wrześniu 2015 r. Narastająco w okresie styczeń-wrzesień 2016 r. sprzedaż internetowa wyniosła ok. 100 mln zł (wzrost rdr o ok. 102 proc.).
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec września wyniosła ok. 888 tys. m kw., co oznacza wzrost rdr o ok. 12 proc. (PAP)
jow/ jtt/