

Przychody grupy LPP ze sprzedaży w październiku 2016 roku wyniosły ok. 614 mln zł i były wyższe rok do roku o ok. 24 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.
Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 60 proc. i była o ok. 1 pkt proc. wyższa od marży zrealizowanej w październiku roku poprzedniego.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-październik 2016 roku wyniosła 4,78 mld zł. Przychody te były wyższe o ok. 18 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży internetowej w październiku 2016 r. wyniosły ok. 21,4 mln zł i były wyższe o ok. 180 proc. rdr. Narastająco w okresie styczeń-październik 2016 r. sprzedaż internetowa wyniosła ok. 121 mln zł (wzrost rdr o ok. 113 proc.).
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec października wyniosła ok. 904 tys. m kw., co oznacza wzrost rdr o ok. 11 proc. (PAP)
pel/ ana/