Przychody grupy LPP ze sprzedaży w czerwcu 2016 roku wyniosły ok. 556 mln zł, czyli były o około 21 proc. wyższe niż rok wcześniej - poinformowała spółka w komunikacie.
Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 47 proc. i była o ok. 4 p.p. niższa od marży zrealizowanej w czerwcu rok wcześniej.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-czerwiec 2016 roku wyniosła 2.674 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 17 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży internetowej w czerwcu 2016 wyniosły ok. 17 mln zł i były wyższe o ok. 213 proc. rdr.
Narastająco w okresie styczeń - czerwiec 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 68 mln zł i była wyższa o ok. 93 proc. licząc rok do roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec czerwca wyniosła ok. 870 tys. m kw. i była większa o ok. 12 proc. niż rok wcześniej.
Sprzedaż w sklepach porównywalnych za drugi kwartał 2016 roku wyniosła ok. 3 proc. i narastająco za okres styczeń - czerwiec 2016 ok. 3,5 proc.(PAP)
pel/ osz/