Przychody netto ze sprzedaży Intersportu w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021, tj. od 1 lipca do 30 września 2020 r. wyniosły 46,7 mln zł, czyli były o 17 proc. niższe niż rok wcześniej - poinformowała spółka w komunikacie. Intersport w tym okresie odnotował 48-proc. wzrost obrotów za pośrednictwem kanału e-commerce, które stanowiły 8,6 proc. udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.


W drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 obroty netto w ujęciu LFL, czyli na bazie porównywalnych sklepów, wyniosły 30,5 mln zł i były niższe o 21 proc. niż rok temu.
Narastająco, spółka osiągnęła łączne przychody w wysokości 81,9 mln zł, czyli o 22,3 proc. niższe rdr. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 80 proc. i stanowiła 13,5 proc. udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej. (PAP Biznes)
doa/ osz/