CreativeForge Games zamierza uruchomić program motywacyjny, który uwarunkowany jest uzyskaniem przez spółkę nie mniej niż 1 mln zł zysku w 2019 roku, 2,5 mln zł w 2020 r., 4 mln zł w 2021 r. i 5,5 mln zł w 2022 roku - poinformowała spółka w komunikacie.


CreativeForge Games podało, że rada nadzorcza spółki przyjęła regulamin programu motywacyjnego dla członków zarządu, rady nadzorczej, pracowników bądź współpracowników.
W ramach programu wyemitowanych zostanie nie więcej niż 133.350 akcji serii L o wartości nominalnej 0,23 zł, a kapitał zakładowy zostanie podwyższony, w ramach kapitału docelowego, o kwotę łącznie nie większą niż 30.670,50 zł.
W 2018 r. strata netto spółki wyniosła 0,9 mln zł, a w 2017 r. 2,2 mln zł.
Przedmiotem działalności CreativeForge Games jest produkcja wieloplatformowych gier komputerowych w obszarze gier taktycznych. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od maja 2018 r.
Prawie 48 proc. akcji w spółce ma PlayWay. (PAP Biznes)
doa/ ana/