Niezbyt przyjemny poranek czekał dziś klientów mBanku. Nowa strona główna banku uniemożliwiła im logowanie do systemu bankowości internetowej. Niby odpowiedni przycisk jest, ale nie odsyła tam gdzie trzeba.



Ta nietypowa awaria nie wynika z problemów z działaniem samego serwisu bankowości internetowej, a złym zakodowaniem strony głównej mBanku. Po kliknięciu przycisku logowanie, na kilka sekund wysuwa się pasek z adresami do logowania poszczególnych serwisów transakcyjnych. Trwa to na tyle krótką chwilę, że niełatwo zdążyć kliknąć kolejny przycisk. Nawet jeśli ktoś ma na tyle dobry refleks by zdążyć, strona zwyczajnie się odświeża.
Dobra wiadomość jest taka, że mBank już pracuje nad naprawieniem problemu. Tymczasowo, klienci mogą skorzystać z odnośnika do bankowości internetowej z podstrony dotyczącej pomocy: https://www.mbank.pl/pomoc/zdalny-dostep/serwis-transakcyjny/.
@finnovation_pl Już teraz można zalogować się, wybierając podstronę: https://t.co/0njwWNPR4Q -> ZALOGUJ @mBankpl
— Krzysztof Olszewski (@KrzyOlszewski) lipiec 1, 2015
Sprawne działanie strony głównej ma zostać przywrócone w ciągu kilkunastu minut - zapewnił Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku za pośrednictwem portalu Twitter.
[Aktualizacja: 10:20] Logowanie ze strony głównej działa już poprawnie.
/mg