Klienci ING Banku Śląskiego mają problemy z logowaniem do systemu bankowości transakcyjnej. O utrudnieniach informują Redakcję Bankier.pl także czytelnicy.


Czytelnicy Bankier.pl, pisząc na adres alert@bankier.pl, informują o problemach z logowaniem do systemu bankowości elektronicznej w ING Banku Śląskim. W rozmowie z Bankier.pl rzecznik prasowa ING Banku Śląskiego Ewa Szerszeń potwierdziła występowanie przejściowych problemów, które - zdaniem Banku - nie powinny już występować.
Na stronie internetowej www.ingbank.pl nadal jednak widnieje komunikat o treści "Przepraszamy, system bankowości internetowej Moje ING jest chwilowo niedostępny. Pracujemy nad rozwiązaniem. W tym czasie prosimy o używanie poprzedniej wersji systemu", zatem prawdopodobnie klienci jeszcze przez pewien czas mogą odnotowywać trudności w korzystaniu z internetowego systemu banku. Pracownik infolinii ING Banku Śląskiego podpowiada, żeby do systemu bankowości internetowej logować się poprzez adres https://online.ingbank.pl/bskonl/login.html.
mwc