Zakup polisy w Markecie Ubezpieczeń Meritum jest bardzo prosty, wygodny i szybki. Klient zainteresowany danym rodzajem ubezpieczenia (np. komunikacyjnym) wypełnia w Internecie krótki formularz, w którym określa jego parametry. Następnie wybiera najodpowiedniejszą dla siebie ofertę spośród kilku propozycji poszczególnych towarzystw ubezpieczeniowych. Po wybraniu konkretnej opcji, uzupełnia swoje dane osobowe i dokonuje płatności.
Średni czas wypełniania formularza to zaledwie 1 minuta. Natychmiast po dokonaniu płatności klient otrzymuje polisę, która jest wysyłana na podany w formularzu adres mailowy.
- Chcemy ułatwić klientom korzystanie także z innych produktów finansowych, zapewniając kompleksowość obsługi. Market Ubezpieczeń pozwala nie tylko szybko kupić potrzebne ubezpieczenie, ale także porównać oferty wielu ubezpieczycieli - mówi Adam Antczak, dyrektor Biura Ubezpieczeń Meritum Banku. - To duże ułatwienie dla klientów, a także okazja na kontakt z naszym bankiem dla osób, które do tej pory nie korzystały z usług Meritum - dodaje.
Market Ubezpieczeń jest dostępny z poziomu strony internetowej www.meritumbank.pl, w zakładce "Ubezpieczenia". Umożliwia on zapoznanie się z ofertami i zakup ubezpieczeń turystycznych, komunikacyjnych, car assistance, nieruchomości, zdrowotnych, a także zapewniających ochronę prawną, które oferowane są przez następujące firmy:
-
COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
-
CONCORDIA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
-
Towarzystwo Ubezpieczeń EUROPA S.A.
-
GENERALI Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
-
INTER Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
-
INTERRISK Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
-
SIGNAL Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
-
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
-
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.
-
Starter Sp. z o.o. - wyłączny partner ADAC w Polsce
Dużym atutem Marketu Ubezpieczeń Meritum jest jego dostępność - polisy można kupować przez całą dobę i wszystkie dni w roku. Klienci, którzy korzystają z tego rozwiązania mają stały dostęp on-line do informacji o zakupionych polisach, ogólnych warunkach ubezpieczenia oraz harmonogramu płatności. Osoby, które mają dodatkowe pytania, mogą korzystać z profesjonalnego contact center, którego konsultanci odpowiadają na pytania przez telefon lub maila.
Market Ubezpieczeń Meritum został przygotowany wspólnie z Blue Finance sp. z o.o. z Grupy Blue Media, która jest jednocześnie multiagencją ubezpieczeniową wpisaną do rejestru pośredników ubezpieczeniowych.
- Polisy sprzedawane on-line z możliwością wybrania parametrów i porównania cen to jedna z ważniejszych innowacji na rynku ubezpieczeniowym w ostatnich latach. Taka usługa świetnie wpisuje się w strategię Meritum Banku i uzupełnia ofertę jego nowoczesnych usług. Klienci z pewnością docenią to rozwiązanie, bo stoi za nim zaawansowany technologicznie system, który ułatwia zakup ubezpieczenia także osobom bez specjalistycznej wiedzy - tłumaczy Krystian Wesołowski, dyrektor Działu Ubezpieczeń w Blue Finance.
Źródło: Meritum Bank