REKLAMA

Polskie truskawki i porzeczki pozazdrościły jabłkom sukcesu

2013-12-04 03:26
publikacja
2013-12-04 03:26

Polscy producenci truskawek, borówek i porzeczek ruszają ze światową promocją tych owoców - informuje Puls Biznesu. Będą korzystali z doświadczeń polskich sadowników, którzy w ubiegłym roku stali się numerem jeden w światowym handlu świeżymi jabłkami.

Nic nie stoi na przeszkodzie, by stało się tak również z innymi owocami. W handlu malinami i porzeczkami nie mamy sobie równych. W borówce amerykańskiej zajmujemy trzecie miejsce na świecie, a w truskawkach drugie w Europie. Co roku produkujemy 500 tys. ton owoców jagodowych (zaliczamy do nich również agrest i aronię), które rozchodziły się dotąd po świecie bez żadnej reklamy.

Teraz ich producenci przez 2014 r. będą prowadzić pilotażową kampanię w Polsce, a przez kolejne trzy lata zachęcać do ich kupowania Austriaków, Szwedów, Finów i Czechów.

Koszt tych działań przekroczy 4 mln euro, ale organizatorzy czekają jeszcze na dofinansowanie unijne. (PAP)

sto/

Źródło:PAP
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki