Po latach przerwy polska agencja zdobyła nagrodę w konkursie Epica Awards. Projekt "Kumpel z Przeszłości" nagrodzono w kategorii "media innovation"."Kumpel z Przeszłości" to projekt agencji San Markos zrealizowany wspólnie z firmą On Board PR i Biurem Promocji Miasta Stołecznego Warszawy, dla którego inspirację stanowiła 65. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego.
W serwisie społecznościowym Facebook stworzono dwa profile dwojga młodych ludzi - Sosny i Kostka - fikcyjnych powstańców. Aktualizowane codziennie stanowiły prywatną kronikę Powstania Warszawskiego widzianego oczami młodych powstańców.
Kostek i Sosna pisząc językiem ówczesnej młodzieży, opowiadali o swoich codziennych przeżyciach oraz umieszczali zdjęcia i filmy odzwierciedlające atmosferę tamtego okresu. Ich losy śledziło niemal 4000 przyjaciół, którzy komentowali wpisy i toczyli dyskusje na temat Powstania.
Dotychczas projekt został nagrodzony srebrnym bębnem na festiwalu reklamowym Golden Drum oraz srebrną nagrodą Silver Spotlight Award.
W tym roku do udziału w konkursie Epica Awards zgłoszonych zostało 3196 prac z 476 agencji z 48 krajów. Z Polski nadesłano 38 zgłoszeń.
Polska kampania na Facebooku nagrodzona
2009-11-24 17:33
publikacja
2009-11-24 17:33
2009-11-24 17:33