ZASADY PROMOCJI

Kiedyś Lewandowski, teraz Gierszewski. Polacy podbijają Bayern Monachium

Jacek Misztal2025-08-19 11:17redaktor Bankier.pl
publikacja
2025-08-19 11:17

Drutex został oficjalny partnerem Bayernu Monachium. To historyczna umowa - największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy oraz jeden z największych projektów w światowym footballu z udziałem polskiej marki.

Kiedyś Lewandowski, teraz Gierszewski. Polacy podbijają Bayern Monachium
Kiedyś Lewandowski, teraz Gierszewski. Polacy podbijają Bayern Monachium
/ Drutex

W ramach współpracy Drutex będzie korzystał z szerokiego pakietu świadczeń marketingowych. Obejmuje on m.in. ekspozycję marki na bandach LED wokół boiska, reklamę na tablicy sędziowskiej, obecność na profilach social media Bayernu Monachium oraz promocję w oficjalnych kanałach komunikacyjnych klubu.

"Drutex jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży - tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać Drutex w naszej rodzinie partnerów" - mówi Michael Diederich, wiceprezes FC Bayern.

Drutex ma status "Official Platinum Partner of FC Bayern München", "Official Partner of FC Bayern München" oraz "Official Door and Window System Partner of FC Bayern München" (na wyłączność). Umowa sponsorska obowiązuje trzy lata.

"Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym. (…) Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat" – zaznacza Leszek Gierszewski, założyciel i prezes Drutex SA.

Zapewne najciekawszym wątkiem jest to, ile kosztuje taka przyjemność. Jednak Leszek Gierszewski, założyciel Druteksu nie chciał zdradzić szczegółów.

"FC Bayern Monachium ma czterech głównych sponsorów. Są z nim od lat, a niektórzy - jak Adidas - praktycznie od zawsze. W hierarchii sponsorskiej poniżej wielkiej czwórki jest tzw. pakiet Platinum. I tam właśnie, na mocy umowy podpisanej na początku roku, sytuuje się obecnie Drutex. To dużo więcej niż w przypadku Interu Mediolan. I kosztowało dużo drożej, ale o pieniądzach 0 jak wiadomo - lepiej głośno nie mówić, zwłaszcza gdy obowiązują odpowiednie klauzule poufności. To bardzo poważne kwoty, za które można z powodzeniem kupić sobie miejsce w polskiej Ekstraklasie, stając się właścicielem któregoś z klubów" - mówił w wywiadzie z Forbes Gierszewski.

Dopytywany czy ten wydatek mocno uderzy w kieszeń Druteksu odparł, że "nieszczególnie. Stać nas na to. Poza tym nie mówiłbym o uderzeniu - to będą dobrze i mądrze wydane pieniądze".

Źródło:
Jacek Misztal
Jacek Misztal
redaktor Bankier.pl

Redaktor działu newsroom, absolwent ekonomii oraz przedsiębiorczości i finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Wśród zainteresowań można wymienić geopolitykę, rynki finansowe oraz kino. Telefon: 502 924 237

Tematy
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING

Komentarze (3)

dodaj komentarz
sterl
To ile Euro wyprowadzono z Polski na puste bajery ?
to_i_owo
Nie wyobrażam sobie polskiej drużyny z napisem Drutex na koszulce

Nazwa tak przypałowa że aż prosiło by się o rebranding

ps
I żeby nie było, gratuluję sukcesu
platfusoptymista
Najwyższy czas, by Polacy oduczyli się od "podbijania" kogokolwiek.

Powiązane: Sport i pieniądze

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki