Drutex został oficjalny partnerem Bayernu Monachium. To historyczna umowa - największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy oraz jeden z największych projektów w światowym footballu z udziałem polskiej marki.


W ramach współpracy Drutex będzie korzystał z szerokiego pakietu świadczeń marketingowych. Obejmuje on m.in. ekspozycję marki na bandach LED wokół boiska, reklamę na tablicy sędziowskiej, obecność na profilach social media Bayernu Monachium oraz promocję w oficjalnych kanałach komunikacyjnych klubu.
"Drutex jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży - tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać Drutex w naszej rodzinie partnerów" - mówi Michael Diederich, wiceprezes FC Bayern.
Drutex ma status "Official Platinum Partner of FC Bayern München", "Official Partner of FC Bayern München" oraz "Official Door and Window System Partner of FC Bayern München" (na wyłączność). Umowa sponsorska obowiązuje trzy lata.
"Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym. (…) Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat" – zaznacza Leszek Gierszewski, założyciel i prezes Drutex SA.
Zapewne najciekawszym wątkiem jest to, ile kosztuje taka przyjemność. Jednak Leszek Gierszewski, założyciel Druteksu nie chciał zdradzić szczegółów.
"FC Bayern Monachium ma czterech głównych sponsorów. Są z nim od lat, a niektórzy - jak Adidas - praktycznie od zawsze. W hierarchii sponsorskiej poniżej wielkiej czwórki jest tzw. pakiet Platinum. I tam właśnie, na mocy umowy podpisanej na początku roku, sytuuje się obecnie Drutex. To dużo więcej niż w przypadku Interu Mediolan. I kosztowało dużo drożej, ale o pieniądzach 0 jak wiadomo - lepiej głośno nie mówić, zwłaszcza gdy obowiązują odpowiednie klauzule poufności. To bardzo poważne kwoty, za które można z powodzeniem kupić sobie miejsce w polskiej Ekstraklasie, stając się właścicielem któregoś z klubów" - mówił w wywiadzie z Forbes Gierszewski.
Dopytywany czy ten wydatek mocno uderzy w kieszeń Druteksu odparł, że "nieszczególnie. Stać nas na to. Poza tym nie mówiłbym o uderzeniu - to będą dobrze i mądrze wydane pieniądze".
























































