Obecnie spółka prowadzi w Polsce 9 restauracji pod szyldem ROOSTER: dwie w Krakowie oraz po jednej w Warszawie, Sopocie, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Zakopanem oraz Bydgoszczy. Do końca 2010 roku planuje otworzyć kolejnych 7 lokali, tak by sieć tworzyło 15 restauracji.
Wprowadzając program lojalnościowy w sieci ROOSTER, spełniamy oczekiwania naszych stałych klientów. Wcześniejsza, pilotażowa emisja kart pokazała, że program cieszy się największym zainteresowaniem wśród osób podróżujących służbowo do największych miast Polski. Jesteśmy przekonani, że podczas trwających wakacji duża część klientów ROOSTER'a skorzysta z nowej promocji i weźmie kartę ze sobą na urlop. Dzięki temu odpoczywając w Sopocie lub Zakopanem, będą mogli swobodnie korzystać z przysługujących im zniżek – powiedział Jacek Starzyk, szef marketingu sieci ROOSTER.
PolRest SA / www.prnews.pl

























































