REKLAMA
BANKIER.PL

''Podwodny'' Colt

2004-10-06 15:20
publikacja
2004-10-06 15:20
4 października rozpoczęła się oficjalna sprzedaż modelu Mitsubishi Colt. Wprowadzeniu tego auta na rynek będzie towarzyszyć bardzo śmiała i innowacyjna "podwodna" ogólnoeuropejska kampania reklamowa we wszystkich mediach.

W Polsce kampania obejmie telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat, TV4, TVN7, Tele5), prasę ("Wysokie Obcasy", "Newsweek", "Marie Claire", "Elle", "Forum", "Film"), internet (Wirtualna Polska, Interia, Onet, Gazeta.pl).

Przewracając do góry nogami zakorzenione przyzwyczajenia, Mitsubishi Motors w Europie wraz ze StrawberryFrog - agencją promocji marki z siedzibą w Amsterdamie - wykorzystała jako scenę dla nowego Colta najbardziej niezwykłe miejsce - dno morza. Tym samym cała kampania mająca na celu podkreślenie dynamiki, osiągów i funkcjonalności auta została zrealizowana pod wodą.
Źródło:
Tematy

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane:

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki