REKLAMA
FORUM FINANSÓW

Pocztowy: Listonosze, aktywność i Big Data

2013-09-13 16:09
publikacja
2013-09-13 16:09
Czas na aktywizację klientów - zarówno w kontekście kosztów produktów finansowych, ale i programu poleceń czy zniżek związanych z używaniem karty. Dziś poczta ma ograniczoną wiedzę na temat zachowań swoich klientów. Bank ma możliwości badania - i budowania takiego zbioru danych - to dodatkowa wartość obecności w grupie Poczty Polskiej - strategię i zmiany w ofercie komentuje Szymon Midera, Wiceprezes Banku Pocztowego.
Źródło:
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Sektor bankowy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki