Zarząd Spółki Parcel Technik S.A. informuje niniejszym, iż ulega zmianie data przekazania (opublikowania) raportu okresowego za III kwartał 2017 roku, z dotychczasowej daty przypadającej w dniu 20 października 2017 roku, na nową przypadającą w dniu 24 października 2017 roku.
Zarząd Emitenta informuje o incydentalnym naruszeniu obowiązku informacyjnego związanego z faktem, iż raport bieżący dotyczący zmiany daty przekazania raportu okresowego został opublikowany w dniu planowanej poprzednio daty publikacji, a zgodnie z § 6 ust. 14.2. pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect” powinien być opublikowany najpóźniej 2 dni przed datą poprzednio planowanej publikacji, czyli do 18 października 2017 roku.
Niniejsza zmiana wynika z nieterminowego przekazania sprawozdań finansowych przez podmioty zależne Emitenta.
Zarząd Emitenta deklaruje dalsze rzetelne i staranne wypełnianie obowiązków informacyjnych oraz, że dołoży należytych starań, aby zapobiec w/w naruszeniom obowiązków informacyjnych w przyszłości.
Podstawa prawna: § 6 ust. 14.2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect" oraz pkt 16a Załącznika nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia 31 października 2008 r. "Dobre praktyki spółek notowanych na NewConnect", dodany Uchwałą Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie zmiany dokumentu "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
Źródło:Komunikaty spółek (EBI)