![Otwarto pierwszy salon Lamborghini w Polsce [ZDJĘCIA]](https://galeria.bankier.pl/p/c/d/479000362f8590-945-560-5-15-995-596.jpg)
![Otwarto pierwszy salon Lamborghini w Polsce [ZDJĘCIA]](https://galeria.bankier.pl/p/c/d/479000362f8590-945-560-5-15-995-596.jpg)
Kilka dni temu otwarto pierwszy salon sprzedażowy marki Lamborghini w Polsce. Czy gratka dla fanów motoryzacji okaże się też gratką dla sprzedawców?

Wielkie otwarcie miało miejsce 3 lipca w Warszawie. Od tego dnia w Polsce można kupić dwa modele ekskluzywnych aut. Są to Lamborghini Aventador i mający swoją polską premierę – Huracan. Pierwszy z nich to koszt co najmniej 1,8 mln zł, a drugi 1,1 mln zł.
Ceny mogą być znacznie wyższe, biorąc pod uwagę szeroko stosowaną w branży personalizację pojazdu pod klienta. Właściciel salonu i oficjalny dystrybutor marki w Polsce – firma Porsche Inter Auto Polska – zaproponuje klientom także ubrania z ekskluzywnej linii odzieżowej Collezione Automobili Lamborghini.
Ceny są zawrotne jak na luksusowe auta przystało - czy Polacy faktycznie oczekiwali takich usług? – Lamborghini to marka najdłużej wyczekiwana na polskim rynku. Szczegółowa analiza pokazała nam, że rynek ten ma ogromny potencjał.
Systematycznie rośnie bowiem w Polsce sprzedaż samochodów luksusowych i supersportowych – mówi Piotr Jędrach, Dyrektor Generalny.
Według opublikowanego niedawno raportu Global Wealth Databook 2013 Polacy są 4 razy biedniejsi od Greków i 20 razy biedniejsi od Szwajcarów, a przeciętny majątek Polaka wynosi ok. 60 tys. zł.
Bez skomplikowanej matematyki można dostrzec gigantyczną różnicę między 60 tysiącami a ponad milionem złotych.
Mimo tych danych, Jędrach jest pewny swego. – Nie mam wątpliwości, że salon otwieramy w najlepszym momencie, a już niebawem będziemy mogli pochwalić się imponującymi wynikami sprzedażowymi – dodaje.
/mg