Orlen chce być "zielony", ale nie zmieni marki

Norweski Statoil zmienia nazwę firmy na Equinor, bo nie chce już kojarzyć się z sektorem naftowym. Ekologiczny skręt tradycyjnych koncernów paliwowych widać też w przypadku Orlenu.

Płocki koncern nie zamierza jednak przemalowywać szyldu czy zmieniać nazwy. - Marka Orlen jest najsilniejszym brandem w Polsce. Jest wyceniana na ponad 4,7 mld zł. Nie mamy planów, by coś z tym brandem robić - ucina Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen.

- Stawiamy na ekologię. M.in. wspieramy pomysł wprowadzenia opłaty emisyjnej, bo to jest kierunek, który pozwala na to, by przyszłe pokolenia żyły w zdrowszym środowisku - dodaje.

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj

Kalendarium przedsiębiorcy

  • Zapłata zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów ewidencjonowanych.

    Termin zapłaty zaliczki na podatek dochodowy przez osoby prawne.

  • Podatnicy podatku akcyzowego rozliczają akcyzę.

    Rozliczenie podatku od towarów i usług za poprzedni miesiąc - VAT 7.

Kalkulator płacowy

Oblicz wysokość pensji netto, należne składki oraz podatek.

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl