Celem wdrożenia była integracja danych wewnątrz spółki oraz zwiększenie efektywności przepływu informacji pomiędzy biurem, jego partnerami i klientami. Ponadto w trakcie prac powstały aplikacje obsługujące finanse i księgowość, program do przyjmowania wpłat gotówkowych oraz kuponów Travelplanet, a także system rozliczeń imprez turystycznych.
Travelplanet.pl jest liderem sektora turystyki online w Polsce. Firma sprzedaje oferty wszystkich największych touroperatorów w Polsce, które można rezerwować online oraz za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta. W skład grupy Travelplanet.pl wchodzi także serwis sprzedaży biletów lotniczych Aero.pl oraz TravelPass Polska, jednostka biznesowa obsługująca sprzedaż bonów turystycznych. Spółka szacuje, że w tym roku z jej usług może skorzystać ponad 10 tysięcy klientów.
Na opracowanie dedykowanego systemu i jego wdrożenie został wybrany wrocławski oddział firmy Macrosoft. Rozwiązanie zostało oparte na technologii IBM Lotus Notes Domino.
W marcu br. Travelplanet.pl informowało o wdrożeniu zintegrowanego z call-center rozwiązania obsługi sprzedaży firmy MacroSoft (ERP SKID i CRM LINFO).
Wolfgang Laskowski