Nowe logo Carrefour - zmiana szyldów w supermarketach i sklepach franczyzowych

Carrefour zmienia szyldy w supermarketach i osiedlowych sklepach franczyzowych. Supermarkety będą posiadać nowe logo Carrefour market, a sklepy franczyzowe Carrefour express.

Rebranding dotyczy tylko tych dwóch formatów sklepów. Hipermarkety zostają bez zmian. Od maja br. Carrefour rozpoczął rebranding supermarketów i sklepów franczyzowych. Pierwsze nowe szyldy Carrefour express pojawiły się już w pierwszym kwartale 2010 r. wraz z nowo otwieranymi sklepami franczyzowymi. Obecnie ponad 20 proc. sklepów franczyzowych posiada nowe logo. Realizowany obecnie rebranding supermarketów Carrefour zostanie zakończony w najbliższych tygodniach.

Zmiana szyldów następuje w strategicznych, największych krajach należących do Grupy Carrefour. Polska należy do trzech pierwszych krajów, w których dokonywana jest ta transformacja.
Źródło:
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj