Nowa gra PlayWaya po pierwszym dniu zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu

Nowa gra firmy PlayWay, "Thief Simulator", która miała premierę na platformie Steam 9 listopada, już w pierwszej dobie sprzedaży zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu - poinformowała spółka w komunikacie.

(PlayWay)

Wedle szacunkowych danych posiadanych przez spółkę w ciągu pierwszych 72 godzin sprzedaży do klientów trafiło ponad 36 tys. sztuk gry.

"Thief Simulator"  9 listopada znajdował się na 1 pozycji w tzw. Steam Global Sale, a obecnie plasuje się na 6 pozycji.

Wytworzenie gry razem z budżetem marketingowym kosztowało ok. 300 tys. zł.

Po premierze "Thief Simulator", PlayWay planuje porty Gry na PS4/ X1/ Nintendo Switch oraz wersję na urządzenia mobilne. (PAP Biznes)

pr/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
PLAYWAY -4,30% 164,60
2019-05-23 17:00:27
WIG -1,60% 56 351,13
2019-05-23 17:05:00
WIG20 -1,86% 2 173,09
2019-05-23 17:05:00
WIG30 -1,85% 2 503,29
2019-05-23 17:15:00
MWIG40 -1,18% 3 910,83
2019-05-23 17:15:00
DAX -1,78% 11 952,41
2019-05-23 17:37:00
NASDAQ -1,58% 7 628,28
2019-05-23 22:03:00
SP500 -1,19% 2 822,24
2019-05-23 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.