Nowa gra PlayWaya po pierwszym dniu zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu

Nowa gra firmy PlayWay, "Thief Simulator", która miała premierę na platformie Steam 9 listopada, już w pierwszej dobie sprzedaży zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu - poinformowała spółka w komunikacie.

(PlayWay)

Wedle szacunkowych danych posiadanych przez spółkę w ciągu pierwszych 72 godzin sprzedaży do klientów trafiło ponad 36 tys. sztuk gry.

"Thief Simulator"  9 listopada znajdował się na 1 pozycji w tzw. Steam Global Sale, a obecnie plasuje się na 6 pozycji.

Wytworzenie gry razem z budżetem marketingowym kosztowało ok. 300 tys. zł.

Po premierze "Thief Simulator", PlayWay planuje porty Gry na PS4/ X1/ Nintendo Switch oraz wersję na urządzenia mobilne. (PAP Biznes)

pr/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
PLAYWAY 1,86% 137,00
2018-12-11 11:18:47
WIG 0,11% 57 446,50
2018-12-11 11:32:00
WIG20 0,09% 2 244,01
2018-12-11 11:47:45
WIG30 0,10% 2 557,84
2018-12-11 11:47:00
MWIG40 -0,15% 3 971,66
2018-12-11 11:32:15
DAX 1,47% 10 777,71
2018-12-11 11:46:00
NASDAQ 0,74% 7 020,52
2018-12-10 22:02:00
SP500 0,18% 2 637,72
2018-12-10 21:59:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.

Przemek Barankiewicz - Redaktor naczelny portalu Bankier.pl

Jesteśmy najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów, a nie musisz płacić za nasze treści. To możliwe tylko dzięki wyświetlanym przez nas reklamom. Pozwól nam się dalej rozwijać i wyłącz adblocka na stronach Bankier.pl

Przemek Barankiewicz
Redaktor naczelny portalu Bankier.pl