Nowa gra PlayWaya po pierwszym dniu zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu

Nowa gra firmy PlayWay, "Thief Simulator", która miała premierę na platformie Steam 9 listopada, już w pierwszej dobie sprzedaży zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu - poinformowała spółka w komunikacie.

(PlayWay)

Wedle szacunkowych danych posiadanych przez spółkę w ciągu pierwszych 72 godzin sprzedaży do klientów trafiło ponad 36 tys. sztuk gry.

"Thief Simulator"  9 listopada znajdował się na 1 pozycji w tzw. Steam Global Sale, a obecnie plasuje się na 6 pozycji.

Wytworzenie gry razem z budżetem marketingowym kosztowało ok. 300 tys. zł.

Po premierze "Thief Simulator", PlayWay planuje porty Gry na PS4/ X1/ Nintendo Switch oraz wersję na urządzenia mobilne. (PAP Biznes)

pr/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
PLAYWAY -1,57% 187,80
2019-10-18 17:00:00
WIG -0,48% 57 024,61
2019-10-18 17:15:02
WIG20 -0,41% 2 164,75
2019-10-18 17:15:00
WIG30 -0,51% 2 451,42
2019-10-18 17:15:01
MWIG40 -0,92% 3 636,71
2019-10-18 17:15:01
DAX -0,17% 12 633,60
2019-10-18 17:37:00
NASDAQ -0,83% 8 089,54
2019-10-18 22:02:00
SP500 -0,39% 2 986,20
2019-10-18 21:59:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.