No Gravity Games po odliczeniu prowizji należnej operatorowi miało ok. 852 tys. zł przychodu ze sprzedaży gier na platformie Nintendo Switch w grudniu 2022 r., o ponad dwa razy więcej niż w grudniu 2021 r. - podała spółka w komunikacie.


Spółka wskazuje, że przychody mogą mieć istotne znaczenie dla wyników Emitenta za IV kwartał 2022 r. i cały rok 2022. No Gravity Games szacuje, że przychody za IV kwartał 2022 powinny osiągnąć podobną wysokość, co łączne przychody spółki za trzy poprzednie kwartały 2022 roku.
Spółka wskazuje, że wzrost przychodów jest wynikiem nie tylko kampanii promocyjnej "12 Games of Christmas Giveaway", ale też rozwoju kompetencji w zakresie wydawania gier na platformę Nintendo Switch.
No Gravity Games jest notowanym na rynku NewConnect wydawcą i producentem gier niezależnych, nastawionym na współpracę z małymi i średnimi deweloperami. Celem spółki jest finansowanie, promowanie i wydanie dobrze rokujących gier. (PAP Biznes)
mcb/ ana/